شهردار تالش خبر داد :

شهر تالش به کارگاه عمرانی تبدیل می شود / آغاز آسفالت معابر و خیابان های شهر تالش / تکمیل تعریض پل اصلی شهر تا پایان سال

داوود قوی پنجه با اشاره به پروژه های عمرانی در حال پیگیری شهرداری تالش گفت : با حمایت اعضای محترم شورای شهر بزودی پروژه های عمرانی شهرداری تالش از جمله تعریض پل اصلی به اتمام خواهد رسید

به گزارش تالشان نیوز داود قوی پنجه در گفتگویی با بیان اینکه ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در سطح شهر در حال اجرا می باشد که بزودی به اتمام خواهند رسید ،اظهار کرد: نهضت آسفالت در شهر تالش آغار شده است و بزودی حدود ۱۱کیلومتر از شوارع و کوچه های سطح شهر طبق اولویت بندی آسفالت خواهند شد.

شهردار تالش با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته از سوی وزارت راه وشهرسازی با مهندس نیک فهم مدیر کل راهداری گیلان افزود:بزودی ادامه آسفالت جاده کمربندی خیابان جمهوری اسلامی نیز آسفالت خواهد شد وتا پایان بهمن ماه تعریض پل اصلی شهر نیز به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر پیگیری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در راستای آسفالت مسیر مسکن مهر اظهار امیدواری کرد که با توجه به مجوز های اخذ شده طی ماههای آینده ۲کیلومتر از این مسیر نیز آسفالت شود.

شهردار تالش در پایان از تلاش ها وحمایت های مسئولین شهرستان ،اعضای محترم شورای اسلامی شهر تالش تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت که با اقدامات جهادی سعی خواهیم کرد خدماتی در شأن شهروندان فهیم تالش داشته باشیم.