امام جمعه تالش :

شهرستان تالش با این همه ثروت و فرصت اقتصادی در بدترین حالت توسعه قرار دارد / اکثر پروژه‌ها چندین سال است که معطل مانده و عزمی برای اتمام آن نیست

حجت الاسلام نورزاد با بیان اینکه آدم‌های فاسد و خائن برای تصدی پست‌های استانی و شهرستانی بازار خرید فروش راه انداختند گفت: امروز توجیه کردن خطای مدیران و عدم برخورد جدی با متخلفان و نااهلان در عرصه مدیریت بزرگترین خیانت به آرمان های انقلاب است.

به گزارش تالشان نیوز : حجت الاسلام مجتبی نورزاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تالش اظهار کرد: امروز توجیه کردن خطای مدیران و عدم برخورد جدی با متخلفان و نااهلان و ولنگاران عرصه مدیریت، بزرگترین خیانت به آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: شدت برخورد با مدیران متخلفی که مرجع و حافظ بیت المال هستند باید بیشتر شود چون مدیر انقلاب معرفی می‌شوند و برخی حتی با لباس و شعارشان تجلی دینی هم پیدا می‌کنند اگر فسادی داشته باشند حتی بیشتر از دشمن صریح، علاوه بر معیشت به اعتقادات مردم هم ضربه می‌زنند.

حجت الاسلام نورزاد ادامه داد: متأسفانه برخی مدیران موجب سلب اعتماد عمومی شده اند برای مثال، وقتی برای یک پل ده بار وعده داده می‌شود اما انجام نمی‌شود، وقتی برای کمربندی ده‌ها سال وعده داده می‌شود ولی انجام نمی‌شود، وقتی برای یک وام مدیران بالا دستی می‌گویند یک ضامن کافی ست اما برای سه میلیون چند ضامن می‌خواهند ولی میلیارد میلیارد وام بدون ضمانت کافی داده می‌شود این موارد همه سبب بی اعتمادی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان تالش با این همه ثروت و فرصت اقتصادی در بدترین حالت توسعه قرار دارد اکثر پروژه‌ها چندین سال است که معطل مانده و عزمی برای اتمام آن نیست.

حجت الاسلام نورزاد اضافه کرد: چه دست‌هایی پشت پرده است که کشاورزان تالشی همیشه باید درد رنج فراوان تحمل کنند برای کاشت و برداشت محصولات خود بدترین شرایط رو تحمل کنند تالش قطب کشاورزی کشور است اما هیچ خدماتی به کشاورزان داده نمی‌شود. با این شرایط کشاورز مجبور است زمین‌های خود را بفروشد و ویلاسازی کند وقتی از کشاورز حمایت نمی‌شود شعار اشتغال زایی معنی ندارد.

وی با اشاره به اینکه آدم‌های فاسد و خائن برای تصدی پست‌های استانی و شهرستانی بازار خرید فروش راه انداختند، ادامه داد: این مسئولین فاسد سبب نارضایتی مردم و بدبینی نسبت به حاکمیت را فراهم کرده اند.

حجت الاسلام نورزاد با تاکید بر اینکه مردم صاحبان کشور و نظام و ولی نعمت ما هستند، گفت: نمی‌شود که مردم در وظیفه خودشان در مراسم ملی مذهبی سنگ تمام بگذارند اما نوبت به مسئولین که می‌رسد خلف وعده صورت گیرد.