مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران

شعارهای دولت سیزدهم با واقعیت هم خوانی ندارد

به گزارش تالشان نیوز :صبح امروز همزمان با نهمین روز از ایام دهه مبارک فجر پروژه راه اندازی مجدد دستگاه گرانوله ساز کارخانه کود آلی مازندران در صنایع چوب و کاغذ مازندران با حضور فرماندار ساری و مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران افتتاح گردید.

محمدعلی نوبخت،فرماندار ساری در این مراسم یکی از مولفه ها و شاخصه های انقلاب اسلامی ایران را حمایت از تولید و قشر مستضعف عنوان کرد و گفت:امروز به برکت جمهوری اسلامی،علی رغم تمامی تحریم های ناجوانمردانه دشمن،صنایع چوب و کاغذ مازندران پا برجا و استوار در حال فعالیت است.

او گفت:یکی از برنامه های دولت مردمی حمایت از تولیدات داخلی است و وظیفه خود میدانیم تا حامی تولیدات داخلی علی الخصوش صنعت کاغذسازی که یکی از نیاز های اساسی در کشور است باشیم.

امید نیک نژاد مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز در این مراسم یکی از برنامه های این شرکت را تولید ۸ هزار کاغذ تحریر تا پایان سال اعلام کرد و گفت:تا به این لحظه حدود حدود ۳ هزار و ۲۰۰ تن از این تعهد اجرایی شده است.

او به تعرفه های بالای مصرفی گاز و برق برای تولید، افزایش قیمت های مواد اولیه علی رغم کاهش قیمت دلار و همچنین تعرفه های مالیاتی گمرکی برای واردات چوب را از مشکلات  اساسی تولیدکنندگان داخلی عنوان کرد و گفت:با توجه به اینکه حمایت از تولیدات داخلی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم بوده،انتظار می رود در این خصوص حمایت های بیشتری صورت گیرد.

نیک نژاد همچنین به پیش نویس قرارداد تامین کاغذ تحریر مورد نیاز کتب درسی و آموزشی با وزارت خانه های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اشاره کرد و افزود:متاسفانه علی رغم عقد قرارداد فی ما بین،هنوز نه آماری جهت اعلام نیاز اعلام شده و نه پیش پرداختی پرداخت شده است.

وی ادامه داد:این در حالی است که طبق قرارداد این آمارها باید تا پایان دی ماه اعلام می شد.