سیلاب شدید در فومن

سیلاب بخشی از جاده گشت رودخان را با خود برد ! / قطع ارتباط چندین روستا با مرکز شهر فومن / حضور مرجانی و تیم بحران در مناطق سیل زده شهرستان

بر اثر طعیان کم سابقه رودخانه های شهرستان فومن پل واقع در جاده گشت رودخان در محدوده سید سرا تخریب و ارتباط چندین روستا قطع گردید

به گزارش تالشان نیوز روز شنبه ۱۳ آبان، هم زمان با افزایش بارندگی ها و وقوع سیلاب و طغیان رودخانه های فومن فرامرز مرجانی فرماندار شهرستان در مناطق سیل زده شهرستان حاضر شد.

فرماندار فومن ضمن بازدید میدانی از روستاهای گشت رودخان، سیدسرا و کمال محله، گفت : دستگاه های خدمات رسان در آماده باش هستند و تا رفع مشکل، در منطقه حضور خواهند داشت.

مرجانی با بیان این که در اثر بارندگی بی سابقه و جاری شدن آب از کوهپایه منتهی به مسیر گشت رودخان به داخل جاده، پل واقع در سیدسرا تخریب شده و بخشی از جاده شفیع محله نیز در حال تخریب است، گفت : یک پل کوچک در روستای کمال محله نیز تخریب شده است که موجب قطع راه دسترسی خانوارهای این روستا شده است.

وی افزود: درخصوص پل سیدسرا، تا هنگامی که اقدامات و پیگیری های لازم صورت پذیرد ، افراد می توانند از مسیرهای دسترسی جایگزین استفاده کنند.

گشت رودخان از جمله سید سرا ، کمال محله ، تلکنگاه ، پیرسرا ، گرده اولس و تکله کش با مرکز شهرستان فومن قطع شد و می بایست از مسیر جایگزین روستای دارباغ استفاده نمایند.

گفتنیست بر اثر سیلاب شدید ، بخشی از جاده گشت رودخان را در محدوده روستای سیدسرا ازبین رفته است.

و ارتباط چندین روستای گشت رودخان از جمله سید سرا ، کمال محله ، تلکنگاه ، پیرسرا ، گرده اولس و تکله کش با مرکز شهرستان فومن قطع شد و می بایست از مسیر جایگزین روستای دارباغ استفاده نمایند.