سندروم بوس بی قرار

به گزارش تالشان نیوز به دنبال انتقادات از تصاویر منتشر شده از سرپرست بخشداری حویق که در حین بازدید از روستای کوهستان حویق در حالی که نگاهش به دوربین معطوف بود و دست یکی از روستاییان را میبوسید و تصاویر مشابه ان ، این بخشداری در بیانیه ای ضمن رد ادعاهای مطروحه در رسانه ها ، بر غیر منتظره بودن و آنی بودن ثبت تصویر و انتشار ان بدون هماهنگی با مجموعه بخشداری حویق تاکید داشته است.

این در حالی است که دقایقی از انتشار این بیانه نگذشت بود که تصاویر جدید از حرکات مشابه انچه که در فضای مجازی از سعید رحیم پور منتشر شده بود اینبار از دفتر بخشداری حویق منتشر شد و ایشان که نیم نگاهی به دوربین دارند مشغول بوسیدن یکی از مراجعه کنندگان میباشد.

حال با توجه به انتشار تصاویر جدید از سرپرست بخشداری حویق ، آیا انتشار این تصاویر از محل دفتر ایشان را هم میتوان همانند تصاویر قبلی مطابق انچه که در بیانیه ان بخشداری امده سهوی و غیر هماهنگ شده و بدون نیت متظاهرانه خواند ؟

گفتنیست حرکات خارج از شان بخشدار جدید حویق که در بیانیه این بخشداری از ان با نام تکریم ارباب رجوع یاد شده است در شرایطی اتفاق میوفتد که به استناد پیام ها و تماس های دریافتی از مردم بزرگان فرهیختگان دهیاران و شوراهای اسلامی بخش ، عملکرد و رفتار ایشان تاکنون به دلیل نا اشنا بودن به قوانین و مناسبات و جایگاه ها کاملا تند و غیر مردمی بوده است تا جایی که حتی سه عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای بخش در استانه اقدام به استعفا بودند که با ورود بزرگان بخش از این تصمیم صرفه نظر کردند .

به نظر میرسد بخشدار جدید بخش حویق که از قضا با القاب بخشدار انقلابی خطاب میشود نه تنها از سو مدیریت و کم تجربگی رنج میبرد بلکه قصد دارد تعریف جدیدی از مدیریت جهادی و انقلابی که همانا از نظر ایشان نمایش متظاهرانه است را به نمایش بگذارد.

تصویر فوق مربوط به دیدار سعید رحیم پور با یکی از جانبازان دوران جنگ میباشد که در صفحه اینیستاگرامی وی منتشر شده است.