فرماندار استارا خبر داد:

سقوط دو خودرو به داخل رودخانه سیبلی

فرماندار آستارا با اشاره به تخریب پل سیبلی در محور مواصلاتی آستارا به تالش گفت: بر اثر ریزش پل دو خودرو به رودخانه سقوط کرده و تاکنون هفت نفر در سطح شهرستان مصدوم شده اند.

به گزارش تالشان نیوز : محمدرضا شهاب زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه سقوط دو خودرو به داخل رودخانه سیبلی و مصدومیت دو سرنشین این خودرو اظهار کرد: در حال حاضر مسیر آستارا به تالش به صورت یک طرفه باز است و تمامی مصدومان به بیمارستان‌ها مراجعه و درمان سرپایی شده‌اند.

وی شدت بارش ها را یادآور شد و افزود: شدت بارش‌ها به گونه‌ای بوده که بخش قابل توجهی از شهرستان آستارا دچار آبگرفتگی شده است.

فرماندار آستارا با اشاره به حضور مدیر کل بحران، مدیر عامل جمعیت هلال و همچنین مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در این شهرستان و بررسی میزان خسارت ها و نحوه امداد رسانی به حادثه دیدگان و سیل زدگان تصریح کرد: نانوایی های سطح شهرستان پخت نان فوق العاده را آغاز و ارسال آن به مناطق حادثه دیده در حال انجام است.

شهاب زاده از حضور نیروهای نظامی، انتظامی مرزبانی و بسیج مردمی در نقاط حادثه‌ دیده خبر داد و گفت: امدادرسانی در حال انجام است و بارش باران همچنان ادامه دارد.