سعید سلامی کاندید شهرداری تالش شد

به گزارش تالشان نیوز تعیین تکلیف شهرداری تالش به روزهای حساس خود رسیده است و پیش بینی میشود طی هفته آتی اعضای شورای شهر تالش جلسات خود با محوریت بررسی گزینه های شهرداری تالش را در دستور کار خود قرار دهند.

پیرو فراخوان رییس شورای شهر تالش تاکنون افراد مختلفی نسبت به ارائه رزومه و برنامه کاری خود اقدام نمودند که نام برخی چهره های مطرح بومی نیز دیده میشود.

از جمله این گرینه ها اعلام آمادگی سعید سلامی سرپرست فعلی معاونت مالی و توسعه منابع انسانی شهرداری تالش است که روز گذشته با حضور در دفتر شورای شهر تالش نسبت به ارائه رزومه و برنامه کاری خود اقدام کرده است.

در سوابق سلامی ۲۵ سال تجربه کار در شهرداری شهر های نجف اباد اصفهان قزوین ، رشت و تالش در سمت های مختلف از جمله مدیر ناحیه ۱ شهرداری نجف اباد مدیر حوزه دفتر شهرداری قزوین مدیر حوزه پیگیری شهرداری رشت و قائم مقامی شهرداری تالش به چشم میخورد.

گفتنیست که سعید سلامی سابقه همکاری با مسعود نصرتی جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و همچنین مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را در مقاطعی که در شهرداری های قزوین و نجف اباد و رشت مشغول به خدمت بوده ، در کارنامه خود دارد