علی رغم تاکید اعضای شورای تامین و دستگاه های نظارتی و امنیتی

سریال غیبت عبدالله حسین پور و یاران در جلسات شورای شهر به قسمت کمدی رسید

علی رغم مکاتبات تاکیدی و دستوری اعضای شورای تامین و حضور معاون عمرانی فرمانداری تالش در جلسه شورای شهر ، ۴ عضو شورای شهر حسین پور برهانی یوسف زاده و بهزاد پورپناه ترجیح دادند تا در جلسه شورای شهر تالش شرکت نکنند تا شهر تالش همچنان در صدر مضحکه افکار عمومی قرار داشته باشد.

به گزارش تالشان نیوز جلسه شورای شهر تالش ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۶ مرداد برگزار شد.

پیش از برگزاری این جلسه فرماندار تالش و شورای تامین شهرستان طی نامه هایی که جداگانه به دفتر شورای شهر ابلاغ شده بود بر برگزاری جلسات شورای شهر تالش تاکید داشتند و تخطی از آن را مشمول برخورد قانونی خوانده بودند .

با این حال جلسه ی شورای شهر تالش مطابق دستور ارسال فرمانداری تالش راس ساعت ۹ برگزار گردید و علی رغم حضور مسعود شفیقیان معاون امور عمرانی فرمانداری تالش و سعید شریفی مسئول واحد عمرانی فرمانداری تالش به دلیل عدم حضور ۴ عضو شورای شهر لغو شد‌.

در این جلسه آقایان علی بابایی و هادی رحیمی به همراه خانم اردویی حضور داشتند و حسین پور پورپناه برهانی و یوسف زاده حاضر به شرکت در جلسه شورای شهر نشدند تا بدین ترتیب مدیریت شهری تالش توسط اعضای شورای شهر همیشه غایب به سخره گرفته شود.

گفتنیست با توجه به عدم برخورد به موقع از سوی دستگاه های نظارتی با رفتارهای مشابه از سوی برخی اعضای شورای شهر انتظار میرفت که اعضای شورای شهر حتی برای مکاتبات اعضای شورای تامین شهرستان هم ارزشی قائل نباشند و این چنین در روز روشن جایگاه شورای تامین را متزلزل نشان دهند.

حال باید دید با توجه به بدعت نادرستی که در شهر تالش گذاشته شده است چه سرنوشتی در پیش شورای شهر تالش و مدیریت شهری تالش قرار دارد.

آیا اعضای شورای تامین برخورد با قانون شکنی را در دستور کار قرار خواهند داد و یا همچون گذشته چشم بر بروی ماموریت برخی افراد در اختلاف افکنی و عقب ماندگی شهر تالش و پمپاژ نارضایتی علی دولت و حاکمیت و نظام خواهند بست ‌.

البته که تاکنون به یمن انفعال دستگاه های نطارتی چنین بوده است