سرمربی چوکا مشخص شد / طی قرار دادی داریوش هرمزی رسما به چوکای تالش پیوست

امید قهوه مالک باشگاه چوکا : چوکا با حمایت هواداران و توانایی داریوش هرمزی به جایگاه اصلی خود و به لیگ یک باز خواهد گشت.

به گزارش تالشان نیوز طی توافقی میان امید قهوه مالک باشگاه چوکا و داریوش هرمزی ، سرمربی سابق خلیج فارس ماهشهر، هدایت چوکا در لیگ دسته دو فوتبال کشور را بر عهده خواهد داشت.

امید قهوه مالک باشگاه چوکای تالش در گفتگویی روند انتخاب سرمربی فصل آینده چوکا را تشریح کرد و گفت : پس از دو روز جلسات متعدد و فشرده، با آقای داریوش هرمزی مربی با دانش و کاربلد کشورمان در نهایت به توافق نهایی رسیدیم و انشالله در فصل جاری در خدمت ایشان خواهیم بود

قهوه در ادامه افزود: با حضور آقای هرمزی از همین امشب زنگ خطر برای حریفان چوکا به صدا درآمد. ایشان بازیکنان تراز اولی را مد نظر دارند که انشالله در روزهای آینده با آنها قرارداد امضا خواهیم کرد و با برنامه ریزی که انجام دادیم قطعا چوکا یکی از گزینه های صعود به لیگ یک خواهد بود.

وی گفت: درسته که به دلایل مختلف که از حوصله خوانندگان این مطلب خارج است زمان زیادی را از دست دادیم ولی با اتحاد و همدلیِ مردم شریف تالش، مسئولان و کادر فنی و بازیکنان تیم چوکا، و با تجارب و توانایی های بالای جناب آقای هرمزی مطمئنا این تیم به جایگاه اصلی خود و به لیگ یک باز خواهد گشت.

مالک باشگاه چوکا تالش با بیان اینکه فصل گذشته، فصلی سخت و دراماتیک را تجربه کردیم عنوان داشت : در این فصل تمام تلاش خود را برای ساختن فصلی رویایی، خاطر انگیز و شادی مردم خونگرم تالش خواهیم کرد.

امید قهوه در پایان بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با جناب هرمزی تمرینات تیم از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد و همزمان با آغاز تمرینات، فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را انجام خواهیم داد. هواداران پرشور و دلسوز چوکا مطمئن باشند در بازار نقل و انتقالات پرقدرت و با هدف صعود به لیگ یک ظاهر خواهیم شد. با بازیکنان با کیفیت و در حد نام چوکا مذاکرات ابتدایی را انجام داده ایم و در روزهای آتی قرارداد آنها نهایی خواهیم کرد.

گفتنی است داریوش هرمزی سرمربی جدید چوکای تالش سابقه حضور در تیم‌های فجرسپاسی شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال ملاثانی، قشقایی شیراز، نَوَد ارومیه و خلیج فارس ماهشهر را دارد.

این مربی سابقه صعود به همراه ۶ تیم از رقابت‌های لیگ دسته سوم به دوم و همچنین صعود به همراه تیم‌های فجر، دیهیم اهواز و استقلال آبی ملاثانی از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز توانست تیم خلیج فارس ماهشهر را در رقابت‌های لیگ یک حفظ کند.