با اعتباری بالغ بر 11016 میلیون ریال:

ساکنین دو روستای کم برخوردار شهرستان رضوانشهر از نعمت برق بهره مند شدند

به گزارش تالشان نیوز : همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر ناصر پورامینی مدیر توزیع برق شهرستان رضوانشهر از بهره مندی ۲۶ خانوار در دو روستای صعب العبور و کم برخوردار چالنه خوار و شیروا شهرستان رضوانشهر از نعمت برق با اعتباری بالغ بر ۱۱۰۱۶ میلیون ریال در سال تولید،پشتیبانی ها،مانع زدائی ها خبر داد.

در آئیین افتتاح این پروژه محمود قاسمی فرماندار شهرستان رضوانشهر گفت: دهه مبارک فجر سرمنشا خیر و برکت برای ایران اسلامی بوده و بر ما واجب است  با خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به آحاد ملت ادامه دهنده راه ایثارگران و شهداء باشیم.

وی افزود: خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد و بدون شک، خدمت به مردم، به بهترین شکل و شیوه ممکن، اگر خالصانه و بی منت باشد، دارای ارزش است، چرا که خدمت به مردم، در جهان بینی اسلامی و آموزه‌های دینی، مقدمه قرب الهی و نوعی عبادت است.

همچنین ناصر پورامینی در این مراسم خاطرنشان کرد: با نصب سه دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۱۲۵ کیلوولت آمپر، احداث ۳۶۰۴ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی، احداث ۱۴۲۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در این روستا تعداد ۲۶ خانوار ساکن در این ناحیه برای اولین بار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

گفتنی است درحاشیه آیین بهره برداری از پروژه برق رسانی به دو روستای چالنه خوار و شیروا، بخشدار پره سر، جانشین فرمانده سپاه پره سر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرائی شهرستان رضوانشهر حضور داشتند.