پس از توافق با شاکیان خصوصی

سالن های ورزشی شهید زمانیان فک پلمب شد

طی توافقات انجام شده میان ورزش و جوانان استان و شاکیان خصوصی و همکاری دادگستری گیلان ، حکم تخریب سالن های مجتمع ورزشی شهید زمانیان تا زمان اجرای تعهدات معلق و سالن های ورزشی جهت استفاده عموم رفع پلمب شد

به گزارش تالشان نیوز صبح روز ۲۵ اردیبهشت رییس اداره ورزش و جوانان تالش در گفتگویی از حصول توافق با شاکیان خصوصی در موضوع رفع پلمب مجتمع ورزشی شهید زمانیان خبر داد و گفت : با هماهنگی های به عمل آمده توسط دستگاه قضایی و رایزنی اداره ورزش و جوانان و رضایت شاکیان خصوصی پلمب سالن های ورزشی تالش برداشته شد .

گفتنیست پس از محکومیت قطعی اداره ورزش و جوانان تالش توسط شاکیان خصوصی و صدور حکم تخریب سالن های ورزشی مجتمع شهید زمانیان ، این پرونده حقوقی با همکاری دستگاه های مختلف از جمله ادارات کل منابع طبیعی ، ورزش و جوانان و همچنین دادگستری گیلان و رضایت شاکیان خصوصی حل و فصل شد .

طی توافقات حاصله مقرر گردید با هماهنگی دستگاه ها و ارزیابی کارشناسان طی مدت زمان مشخص ، دولت زمینی را در عرصه های منابع طبیعی به جای اراضی محکوم شده در اختیار شاکیان خصوصی قرار دهد.

به این ترتیب به نظر میرسد در صورت اجرایی شدن توافقات اشاره شده پرونده حقوقی مربوط به شکایت شاکیان خصوصی از اراضی متصرفه توسط اداره ورزش و جوانان تالش واقع در مجتمع ورزشی شهید زمانیان بعد از ۴ دهه به پایان خود نزدیک شده است.