رفع کم‌آبی و مشکلات حوزه بهداشت و سلامت مناطق شهری و روستایی تالش

سرپرست فرمانداری تالش گفت: رفع مشکل کم آبی مناطق شهری و روستایی از مهمترین اقدامات در حوزه آب است که باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش تالشان نیوز ، امروز چهارشنبه ۱۳ دی ماه، ایرج موذن از پروژه‌های شیب شکن پایین دست پل آبنمای تالش، محل تصفیه خانه آب و فاضلاب، محل احداث سردهنه بتنی بلند جوب و باباعلی دفن اسالم با سطح زیر کشت حدود ۱۲۰۰ هکتار و ترمیم سردهنه و سد بتنی میانده با سطح زیر کشت حدود ۶۰۰ هکتار در خانقاه اسالم که از طریق ظرفیت تبصره ۸ قانون آب منطقه ای در حال اجراست، بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری تالش در بازدید از این پروژه های عمرانی حوزه آب منطقه ای گفت: شناسایی مناطق شهری و روستایی که با مشکل کم آبی روبه رو هستند باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در تالش افزود: این تعداد طرح آب رسانی در قالب طرحهای عادی، محرومیت زدایی و اقدام ملی در حال اجرا است.

در این بازدید فلاح بخشدار اسالم، عباس‌نیا، مدیر امور آب منطقه‌ای و شیلاتی رئیس محیط زیست این شهرستان سرپرست فرمانداری تالش را همراهی می‌کردند.

همچنین سرپرست فرمانداری تالش امروز در جلسه شورای بهداشت این شهرستان که در سالن آفتاب شبکه بهداشت و درمان تالش برگزار شد، با تاکید بر اینکه رفع مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشت نیازمند تلاش و همدلی همه مسئولین و دستگاه‌ها است، اظهار کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی و جمعیتی شهرستان و کمبودهای این حوزه ،رفع مشکلات حوزه بهداشت نیازمند تلاش و اهتمام جدی همه دستگاه‌های شهرستان است.

موذن در این جلسه با اشاره بر وسعت جمعیتی و جغرافیایی قابل توجه شهرستان و آمار قابل توجه مشکلات بهداشتی شهرستان گفت: با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و سلامت جامعه، رفع کمبودها در این حوزه باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بر اهتمام ویژه دولت مردمی در رفع مشکلات و کمبود های اساسی مردم اشاره کرد و افزود: رفع معضلات و کمبودهای اساسی جامعه از مهمترین اولویت‌های دولت مردمی است، لذا برای رفع آن تلاش شبانه‌روزی و همدلی کلیه مسئولین و دستگاه‌ها باید مورد توجه باشد.