مالک عزل کرد هیات فوتبال وتو

رفت و برگشت جهانگیر عسگری

در حالی که طبق اعلام مالک باشگاه جهانگیر عسگری از هدایت چوکا برکنار شد اما هیات فوتبال تصمیم مالک باشگاه را وتو کرد و مدعی شد چون واگذاری مالکیت به امید قهوه مشروط بوده و هنوز انجام نپذیرفته بنابراین اجازه تغییرات در چهار هفته پایانی روی نیمکت چوکا را نخواهد داد !

به گزارش تالشان نیوز شب گذشته مطابق اعلام مالک باشگاه جهانگیر عسگری سرمربی چوکای تالش که هدایت این تیم را پس از برکناری جهانبخش جعفری از هفته بیست و هفتم بر عهده گرفته بود با تصمیم مدیران این باشگاه از سمت خود برکنار شد.

عسگری از هفته بیست و هفتم تا پایان هفته سی‌ام به مدت ۴ هفته هدایت چوکا را برعهده داشت و در مدت حضورش بر روی نیمکت این تیم، یک برد، یک تساوی، دو شکست را تجربه کرد.

امید قهوه مالک و مدیرعامل باشگاه چوکای تالش در خصوص برکناری عسگری در گفتگو خبرنگار دی‌اسپورت اظهار داشت: شرایط همکاری در ابن مقطع با ایشان سخت بود، از ایشان تشکر می‌کنیم در مدت حضورشان زحمت زیادی کشیدند، تصمیم گرفتیم شوکی به تیم بدهیم و کادرفنی و اجرایی جدیدی را جایگزین کنیم.

قهوه در پاسخ به این پرسش که سرمربی برکنار شده چوکا در کادر جدید به عنوان مربی حضور خواهد داشت، گفت: نه، حضور نخواهند داشت.

مدیرعامل چوکا در واکنش به ابن سوال که سرمربی چوکا چه کسی می باشد بیان داشت: سرمربی جدید انتخاب شده و فردا شب رسما معرفی خواهد شد.

با این حال این پایان ماجرا نبود و از آنجایی که همواره باید در فوتبال تالش شاهد اتفاقات عجیب بود هیات فوتبال تالش و مسئولین ورزشی شهرستان ورود کرده و تصمیم مالک باشگاه را وتو کردند و در گفتگو با یکی از رسانه های محلی عنوان داشتند جهانگیر عسگری به عنوان سرمربی چوکا تالش به کار خود ادامه خواهد داد و با توجه به اینکه مالکیت باشگاه چوکا به صورت مشروط بوده وی شخصا و بدون هماهنگی نمی تواند سرمربی چوکا را اخراج کند.

فارغ از انکه تصمیم مالک باشگاه درست بوده و یا غلط اما ادعای هیات فوتبال عجیب به نظر میرسد چرا که رسما اذعان دارد که چوکا با وجود واگذاری مالکیت ، مدیریت واحدی ندارد !

رئیس هیات فوتبال تالش در این خصوص عنوان کرد: ما تمایل داریم با آقای قهوه نیز ادامه همکاری داشته باشیم و اگر ایشان می خواهند بمانند می توانند با ادامه همکاری عسگری ادامه دهند ، در غیر این صورت می توانند بروند.

وی ادامه داد: هیات فوتبال تالش تمایل بر ادامه همکاری با امید قهوه دارد اما در صورت جدایی ایشان هیات فوتبال توانایی این را دارد خودش تیم را اداره کند.

ایشان بیان کرد: ما اجازه نمی دهیم در این چهار بازی کسی با احساسات تماشاگران بازی کند و نظر مسئولین ورزشی شهرستان و استان این بوده که به هیچ عنوان تغییر و تحولی در باشگاه چوکا رقم نخورد.