شنیده های انتخاباتی تالش

رد صلاحیت بهمن و حسن محمدیاری و یاسر اسلام دوست از سوی هیات نظارت

حسن محمدیاری در تلاش برای گرفتن صلاحیت از هیات نظارت مرکزی با استفاده از لابی قالیباف

به گزارش تالشان نیوز به گفته سخنگوی ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه مورخه ۱۴ دی نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور اعلام میگردد و مورخه ۱۵ دی نتایج نهایی به خود کاندیداها ابلاغ خواهد شد.

با وجود دو روز مانده تا اعلام نهایی نظر شورای نگهبان و هیات های نظارت ، شنیده های موثق حکایت از ان دارد حسن و بهمن محمدیاری کاندیداهای حوزه انتخابیه تالش و رشت از سوی هیات نظارت استان رد صلاحیت شده اند .

همچنین گزارشات واصله حکایت از ان دارد یاسر اسلامدوست فرزند عسگر اسلامدوست نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی که جزو کاندیداهای مطرح این دوره از انتخابات محسوب میشود نیز نتوانسته از فیلتر شورای نگهبان و هیات نظارت استان رد شود .

به طور قطع کاندیداهای رد صلاحیت شده ی مورد اشاره در طول مدت باقی مانده تا اعلام نظر نهایی نهایت تلاش خود را برای تغییر نظر هیات نظارت به کار خواهند بست و باید تا روز جمعه به انتظار نشست که حاصل این تلاش ها افاقه خواهد کرد یا خیر !

به نظر میرسد حسن محمدیاری نماینده فعلی حوزه انتخابیه تالش تلاش خود را به کار خواهد بست تا از طریق لابی قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی بتواند صلاحیت خود را از هیات نظارت مرکز کسب کند.

گفتنیست هیات های نظارت مرکزی پس از جمع بندی نظرات هیات های نظارت استانی نسبت به ابلاغ اسامی تایید صلاحیت شدگان به وزارت کشور اقدام میکنند .