داماشی ها اماده صعود به پلی اف

رد شکایت شهید قندی یزد علیه داماش گیلان و از سر گیری مسابقات لیگ دو

در پی اعتراض تیم شهید قندی یزد به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی مبنی بر استفاده از یک بازیکن غیر مجاز در مقابل داماش ، کمیته استیناف نتیجه سه بر صفر دور رفت رقابت ها به سود داماشی ها را تایید کرد

به گزارش تالشان نیوز در جریان بازی های دور رفت این فصل رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم داماش گیلان علیه باشگاه شهید قندی یزد به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز (محمد علی اکبرخواه) شکایت کرده بود که کمیته انضباطی بعد از بررسی پرونده ضمن جریمه نقدی تیم شهید قندی یزد نتیجه بازی را ۳-۰ به سود تیم داماش اعلام کرد.

در ادامه تیم شهید قندی یزد نسبت به این این حکم اعتراض کرد و درخواست اعاده دادرسی باشگاه شهید قندی یزد موجب متوقف شدن بازی‌ها در هفته پایانی شد،

چرا که در صورت بازگشت رای کمیته انضباطی به سود شهید قندی یزد امکان تغییر در جدول رده بندی و صعود تیم دیگری به جای داماش به مرحله پلی آف وجود داشت.

سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان کمیته استیناف لحظاتی پیش رای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص این پرونده را تایید کرد و بلافاصله بعد از صدور این رای ، کمیته مسابقات از برگزاری ادامه رقابت ها در هفته پایانی خبر داد.

تیم داماش گیلان هم اکنون با حضور در رده دوم جدول شانس اول صعود به مرحله پلی آف میباشد و در بازی پیش رو میهمان تیم شاهین تابان بوشهر خواهد بود.