رد رشوه ۱۰۰ دلاری توسط پلیس آستارا

فردی که برای فرار از پلیس و ورود به کشور به ماموران پلیس رشوه ۱۰۰ دلاری (معادل بیش از ۵۱ میلیون ریال) رشوه داده بود برای محاکمه به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش تالشان نیوز ، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه ۱۰۰ دلاری به ماموران وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی شهرستان آستارا خبر داد.

 سرهنگ «قاسم جانعلی پور» در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی مستقر در سامانه مرزی شهرستان آستارا هنگام بررسی مدارک رانندگان خودروهای ترانزیتی به صورت تصادفی در جریان قرار گرفتند. پیدا شد تا از تاریخ انقضای ویزا مطلع شود. یکی یکی از این افراد که شهروند یکی از کشورهای همسایه است، آن را پر کرده و قصد داشته از آن برای ورود به کشور استفاده کند.

وی در ادامه با بیان اینکه این فرد پس از اطلاع از این مشکل ۱۰۰ دلار معادل بیش از ۵۱ میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران پلیس برای بی توجهی به پلیس و ورود به کشور پرداخت کرد، افزود: رشوه با عزت نفس و درستکاری. اقدام پلیسی منتفی و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان در پایان از عموم مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تمجید، شکایت یا استعلام از پلیس را از طریق سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.