استفاده از ظرفیت های مغفول دستور کار مدیران چوکا

راه اندازی پارک جنگلی و مجتمع تفریحی گردشگری چوکا

بر اساس تصمیم مدیران کارخانه چوکا مقرر شد مجتمع عظیم تفریحی-گردشگری چوکا که با ۳۲ واحد اقامتی، ۱۵ عدد ویلای جنگلی، استخر، رستوران، فضای ورزشی ، در سال ۱۳۵۷ در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار افتتاح گردید ، با هدف رونق صنعت گردشگری با ایجاد ظرفیت های جدید ظرف مدت ۳ ماه راه اندازی شود

به گزارش تالشان نیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع چوکا ، ظهر روز یکشنبه ۲۹ مرداد جلسه‌ای با تاکید باقر کاظمی مدیرعامل شرکت چوکا در راستای آماده سازی پارک جنگلی در شهرک ولیعصر(عج) با هدف رونق صنعت گردشگری و جذب توریست، برگزار گردید.

در این جلسه مقرر گردید آماده سازی پارک جنگلی این مجتمع با استفاده از توان داخلی شرکت چوکا ظرف مدت ۳ ماه جهت بهره برداری آماده گردد.

مجتمع عظیم تفریحی-گردشگری چوکا در سال ۱۳۵۷ در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار افتتاح گردید که دارای ۳۲ واحد اقامتی، ۱۵ عدد ویلای جنگلی، استخر، رستوران، فضای ورزشی و با ظرفیت های جدید تعریف شده اعم از پارک جنگلی، زیپ لاین و انواع بازیهای جنگلی، بوم گردی، رستوران جنگلی، سالن کنفرانس، پارکینگ، فضای سبز، آلاچیق، اقامتگاه سنتی و…. می باشد که با توجه به نزدیکی دریا ( ۴ کیلومتر) و کوه (۱ کیلومتر ) و آب و هوایی بی نظیر، می تواند به عنوان یکی از مناطق بکر در سطوح ملی و بین المللی رونق اقتصادی پایداری را با هدف توسعه ملی برای منطقه و صنعت گردشگری در ایران به همراه داشته باشد.

گفتنی است در این مجتمع انواع خدمات گردشگری و تفریحی پیش بینی شده است که راه اندازی آن با هدف رونق اقتصادی منطقه، جذب توریست در سطوح ملی و بین المللی باعث رونق گردشگری در استان گیلان و شهرستان رضوانشهر خواهد شد.