راه‌اندازی گلف در تالش؛ نیازمند حمایت

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش گفت: با توجه به جذابیت رشته مهیج گلف، شناسایی و راه اندازی این رشته در شهرستان نیازمند تلاش و مساعدت است.

به گزارش تالشان نیوز ، محمدتقی نظیری دیروز چهارشنبه ۶ دی ماه، در نشست با اعضای هیئت گلف تالش که به منظور بررسی و پیگیری راه‌اندازی این ورزش در شهرستان و معرفی اعضای هیئت در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، ضمن تأکید بر لزوم شناسایی ورزش گلف در بین آحاد جامعه در شهرستان اظهار کرد: با توجه به جذابیت این رشته مهیج و جامعه آماری بالای این ورزش در کشور لازم است تمام تلاش خود را در جهت شناسایی و راه اندازی این ورزش در شهرستان به کار ببریم.

راه‌اندازی گلف در تالش؛ نیازمند حمایت

نظیری بر مشارکت همه دستگاه ها در راه اندازی این ورزش در شهرستان تأکید کرد و افزود: لازمه راه اندازی ورزش گلف در شهرستان، تلاش جامعه ورزشی این هیئت در جهت راه اندازی این رشته جذاب است،‌ لذا با تلاش های ریاست و  اعضای هیئت، جامعه ورزشی و مشارکت دستگاه های اجرایی می توان این ورزش را به بهترین شکل ممکن در شهرستان راه اندازی کرد.

راه‌اندازی گلف در تالش؛ نیازمند حمایت

همچنین در این جلسه آریا شفقی، رئیس هیئت گلف شهرستان تالش بر لزوم حمایت ورزش و جوانان و مساعدت دستگاه های اجرایی در روند راه اندازی گلف در تالش اشاره و اظهار کرد: بی شک با تلاش اعضای هیئت، استقبال جامعه ورزشی و مساعدت دستگاه های اجرایی می توان این رشته را به نحو احسن در شهرستان راه اندازی کرد.

راه‌اندازی گلف در تالش؛ نیازمند حمایت

رئیس هیئت گلف شهرستان بر ظرفیت بالای این رشته در شهرستان تأکید کرد و گفت: امیدواریم با توجه به محبوبیت این رشته جذاب در بین جامعه ورزشی و پتانسیل قابل توجه شهرستان بزودی شاهد راه اندازی ورزش گلف در تالش باشیم، لذا این امر نیازمند مساعدت مسئولان در تأمین زمین مورد نیاز این ورزش است.

راه‌اندازی گلف در تالش؛ نیازمند حمایت

به گزارش ایسنا در پایان جلسه با اعطای حکمی اعضای اصلی و مسئولان کمیته های هیئت گلف شهرستان معرفی شدند.