رئیس اداره ورزش و جوانان تالش عنوان کرد؛

تمدید پروانه فعالیت ورزشی باشگاه ها به شرط بیمه ورزشکاران

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش، با اشاره به اهمیت موضوع بیمه ورزشی ، حداقل آمار تعداد بیمه شدگان هر باشگاه ورزشی را ۱۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که تعداد بیمه شدگان به حد نصاب نرسد، پروانه فعالیت ورزشی آنها تمدید نخواهد شد.

به گزارش تالشان نیوز : محمدتقی نظیری روز گذشته یکشنبه ۲۲ مرداد در جلسه هم اندیشی روسای هیئت های ورزشی شهرستان تالش، اظهار کرد: هیئت های ورزشی بازوی توانمند اداره ورزش و جوانان هستند و بی شک بدون هیئت های ورزشی و ورزشکاران، اداره ورزش معنایی نخواهد داشت.

وی افزود: موضوع بیمه ورزشی باید برای هیئت های ورزشی بسیار مهم و قابل توجه باشد و همه ورزشکاران درخصوص بیمه ورزشی خود اقدام کنند تا در مواقع آسیب های ورزشی متضرر نشوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش یکی از بیمه های ورزشی را بیمه حوادث دانست و تصریح کرد: این بیمه آسیب های جسمانی ورزشکاران را شامل می شود و برای تمامی ورزشکاران و حتی افراد دارای مشاغل پرخطر توصیه می شود.

نظیری بیان کرد: با توجه به اینکه آمار ورزشکاران سامان یافته هیئت های ورزشی شهرستان با توجه به آمار بیمه آنها  موضوع بیمه بسیار قابل توجهی است.

وی ادامه داد: حدود ۸۰۰۰ ورزشکار بیمه شده در شهرستان تالش تا به امروز داریم و در تلاش هستیم تا این آمار را به همت هیئت های ورزشی و باشگاه های پرورش اندام به ۲۰ هزار نفر برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش تاکید کرد: طبق ابلاغ جدید فدراسیون پزشکی ورزشی، باشگاه داران جهت تمدید پروانه فعالیت خود باید آمار بیمه شدگان را ارائه دهند.

وی حداقل آمار تعداد بیمه شدگان هر باشگاه ورزشی را ۱۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که تعداد بیمه شدگان به حد نصاب نرسد، پروانه فعالیت ورزشی آنها تمدید نخواهد شد./ایسنا