استیضاح استاندار گیلان توسط امام جمعه تالش در جلسه ی شورای اداری !

دکتر نورزاد : برای ما و مردم جای سوال است که از شورای اداری قبلی تا این شورای اداری چه اتفاقی در تالش افتاده است ؟

به گزارش تالشان نیوز جلسه ی شورای اداری شهرستان تالش روز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ با حضور استاندار گیلان و معاونین و جمعی از مدیران کل استان و مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری تالش برگزار شد.

امام جمعه تالش صحبت های خود را با انتقاد از تعدد پروژه های عقب افتاده در تالش آغاز کرد و به مصوبات شورای اداری قبلی که با حضور استاندار گیلان برگزار شد اشاره داشت و گفت :

برای ما و مردم جای سوال است دوستان بفرمایند که از شورای اداری قبلی تا این شورای اداری که با حضور دکتر عباسی استاندار جهادی گیلان برگزار شد چه اتفاقی در تالش افتاده است و انشالله قرار است در این شورای اداری دوستان چه تصمیماتی را بگیرند.

وی افزود : مطابق دستور استاندار محترم و مصوبه جلسه ی شورای اداری قبلی ، قرار بود مرکز تحقیقات کیوی در تالش جانمایی بشود بنابراین انتظار میرود مسئولین مردم را از نتیجه این مصوبات و عملکرد خود مطلع سازند .

دکتر نورزاد با اشاره به عدم تعیین تکلیف درختان باد افتاده پس از گذشت ۴ ماه از وقوع تند باد اظهار داشت : ما در معرض مطالبات مردم هستیم هنوز هستند کسانی که سقف منازلشان تخریب شده و تاکنون اقدامی صورت نگرفته چرا نباید این موضوع تا به امروز حل شود

چرا باید در جمهوری اسلامی تا این حد حل مسائل درگیر بروکراسی اداری باشد ؟ واقعا نمیتوان زمان واگذاری ان را کوتاه کرد ؟ اگر درختان باد افتاده را در اختیار مردم قرار نمیدهید حداقل ان را بفروشید تا پوسیده نشود و ارزش ان به دولت برسد.

امام جمعه تالش در ادامه مشکلات زیر ساختی در تالش را برشمرد و عنوان داشت : اسکله بندر تالش به دلیل عدم حمایت از سرمایه گذار از دست رفت کنار گذر تالش نیز با کمبود بودجه مواجه است و در موضوع آسفالت نیز وضعیت قابل قبولی در معابر شهری و روستایی همچنین جاده هایی نظیر اسالم به خلخال مشاهده نمیشود.

امام جمعه تالش اضافه کرد : در کنار انباشت مشکلات شهرستان تالش ، مردم در موضوع آرد و نان با مشکلات اساسی مواجه اند مسئولین بررسی کنند اگر آرد کم است فکری برای افزایش ارد کنند و اگر نظارت ها کم است نظارتها را جدی تر پیگیری کنند.

دکتر نورزاد در پایان با بیان اینکه مسئولین در گذرگاه امید مردم قرار دارند عنوان داشت : من طرف مردمم و من سیاسی نیستم یک سال از عمر دولت میگذرد اما من برای مردم تالش حرفی برای گفتن ندارم اگر نتوانیم امید را به مردم برگردانیم نتوانستیم فرمایش رهبر انقلاب را تحقق بخشیم.