دلخوش: تحریم شدنم از سوی دشمنان، برایم افتخار است

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی: افتخار می‌کنم از سوی دشمنان این ملت تحریم شده ام.

به گزارش تالشان نیوز ؛ نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به تحریم شدنش از سوی اتحادیه اروپا، این اقدام اروپائیان را نابخردانه و ناشی از روحیه‌ی دشمنی و استیصالشان برشمرد و افزود: افتخار می‌کنم که از سوی دشمنان این ملت تحریم شده ام.

سید کاظم دلخوش افزود: اینگونه تحریم‌ها که بیشتر سیاسی ست و با هدف فرافکنی در افکار عمومی جامعه‌ی غربی اعمال می‌شود، عزم و اراده‌ی نمایندگان را برای دفاع از حقوق ملت و گره گشایی از مشکلات راسخ‌تر می‌کند.

وی خطاب به غربی‌ها گفت: دشمنان این مرز و بوم بدانند که این ملت با الهام از ارزش‌های اصیل انقلاب هیچ گاه در مقابل زیاده خواهی و سیاست بازی دنیای استکبار و ایادی سرسپرده اش سر فرود نیاورده و با اتکاء به توان ملی و در بستر وحدت و همدلی در راستای نیل به اهداف والای انسانی و اسلامی حرکت خواهد کرد.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خویش بر لزوم هوشیاری مقابل ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب تاکید کرد و افزود: در طول ۴ دوره نمایندگی مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، همواره بر تقویت وفاق و همدلی در بستر دفاع از حقوق ملت تاکید کرده و هیچگاه تحت تاثیر جریان سازی‌های سیاسی و تفرقه افکن قرار نگرفته است.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه، ۲۰ فوریه‌ی ۲۰۲۳ میلادی، مطابق با اول اسفند ۱۴۰۱ هجری خورشیدی، ۲ سازمان و ۳۲ شخص ایرانی از جمله وزیر آموزش و پرورش، مقام‌های اطلاعاتی و نمایندگان را با ادعای ارتباط آن‌ها با نقض حقوق بشر تحریم کرد که نام سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا هم در میان تحریم شدگان قرار داشت./ صدا و سیما مرکز گیلان