فرمانده انتظامی شهرستان تالش خبرداد

دستگیری و احضار ۲۸۸ نفر از مخلان نظم و امنیت در تالش

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری و احضار ۲۸۸ نفر اراذل و اوباش از آغاز سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: برقراری و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه یکی از اهداف مهم پلیس است

به گزارش تالشان نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با بیان اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سو اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی برقراری و ارتقا امنیت پایدار در جامعه را یکی از اهداف مهم پلیس دانست و افزود: پیشگیری یکی از محوری‌ترین سیاست‌ها و ابزارهای مجموعه انتظامی برای مقابله با وقوع جرم و بزهکاری در جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش خاطرنشان کرد: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی طرح‌های مختلف برخورد با اراذل و اوباش از آغاز سال در دستور کار پلیس قرار گرفت و در این راستا ۸۳ نفر از این افراد که با درگیری، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شدند، دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲۰۵ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار نیز به پلیس امنیت احضار و از آن‌ها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد، تصریح کرد: از افراد دستگیر و احضار شده ۲۴ قبضه سلاح سرد و سه قبضه سلاح گرم کشف شد.

وی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی و نارضایتی در جامعه می‌شود، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.