دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ساعت پس از ارتکاب قتل

به گزارش تالشان نیوز ؛ سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد گفت: بامداد امروز در پی وقوع یک فقره قتل در یک ویلای شخصی در شهر پره‌سر شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی توسط و حضور ماموران پلیس در صحنه افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی که همراه مقتول در ویلای شخصی او بوده بلافاصله پس از وقوع قتل توسط قاتل از محل متواری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بلافاصله پس از تحقیقات گسترده و ردگیری‌های پلیس، این خانم متواری دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد همسر وی به اتفاق همدست خود به محل اقامت مقتول و همسرش در ویلای شخصی مقتول مراجعه و پس از درگیری فیزیکی، سرانجام وی را با ضربات قمه به قتل رسانده است.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد با تقدیر از سرعت عمل و اقدامات فنی و کارشناسی به موقع فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: پلیس سرانجام با اشرافیت اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی موفق شد محل رفت و آمد متهمان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی، هر دو متهم متواری ۲۷و۲۹ ساله که قصد خروج از استان گیلان را داشتند شناسایی و ظرف کمتر از ۲ساعت آنها را در شهرستان رودبار دستگیر کند.

وی با تشریح پیامد‌های سوء عدم توجه به قانون؛ بر لزوم پایبندی، تعهد و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: متهمان پس از رویارویی با ادله متقن ارتکاب جرم، به بزه انتسابی اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: متهمان به ارتکاب جرم قتل پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.