دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در شهر لیسار و مجروحیت یک نفر بر اثر شلیک ماموران نیروی انتظامی

به گزارش تالشان نیوز جانشین فرماندهی انتظامی گیلان در گفتگویی با پایگاه خبری پلیس از دستگیری ۵ نفر از عاملان درگیری شب گذشته در شهرستان تالش خبر داد و گفت : شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در منطقه لیسار شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.


وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که چند نفر بر سر اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شده‌اند و یک نفر از عاملان درگیری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده با سلاح سرد قصد آسیب زدن به ماموران انتظامی را داشت.


این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته در نهایت ۵ متهم این پرونده در صحنه درگیری دستگیر و یک تیغه سلاح سرد از آنها کشف شد.
سرهنگ حسن‌پور از مجروح شدن یکی از متهمان این درگیری از ناحیه پا با تیراندازی پلیس خبر داد و گفت: این متهم در بیمارستان بستری و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.


وی تصریح کرد: متهمان ۲۶، ۲۹، ۳۰، ۳۴ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه را از خواسته‌های مردم و یکی از اولویت‌های اصلی پلیس قلمداد کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با اینگونه افراد برخورد می‌کند.