دستگیری عامل تیراندازی به سمت راننده بیل مکانیکی در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری فردی که با سلاح شکاری غیرمجاز اقدام به تیراندازی و مجروحیت راننده یک دستگاه بیل مکانیکی کرده خبر داد و گفت: متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش تالشان نیوز : سرهنگ محمد رستمی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به تلاش‌های مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقای نظم و امنیت در جامعه، اظهار کرد: ایجاد ناامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجار شکنانه خط قرمز پلیس است.

وی افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و متعاقب آن تیراندازی با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در مخفیگاهش و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد و افزود: متهم به علت تخریب قسمتی از حصار منزلش توسط بیل مکانیکی حین کار به سمت راننده آن تیراندازی کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده ۴۹ ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: متهم ۳۲ ساله نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ رستمی در پایان بیان داشت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.