دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره‌ سارقان با ۱۰ فقره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش تالشان نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های مجموعه انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت توسط شهروندان اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت‌های عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با دریافت گزارش‌هایی در خصوص چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، مأموران انتظامی حین گشت‌زنی سه نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده و این افراد به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کردند و با اقدامات پلیسی سارقان دستگیر شدند.

رستمی تصریح کرد: سارقان ۳۴، ۳۶ و ۳۷ ساله در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: پلیس در مقابله با سارقان و افراد قانون‌شکنی که قصد دست‌درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عزم جدی دارد.