واکنش نماینده تالش به حواشی پیرامون تغییر استاندار گیلان :

در شرایط فعلی عباسی را بهترین گزینه برای استانداری می‌دانم

به گزارش تالشان نیوز در هفته های گذشته پس از برخی اظهار نظرها از سوی اعضای دولت به خصوص بهادری جهرمی سخنگوی هیات دولت و همچنین برخی فعالین رسانه ای مبنی بر تغییر برخی از مدیران میانی دولت و استانداران ، زمزمه تغییر استاندار گیلان بر سر زبان ها افتاد .

در این بین برخی رسانه های استان گیلان نیز بر این ادعا صحه گذاشتند و تغییر اسداله عباسی را محتمل تر از هر زمان دیگر پیش بینی کردند.

محمدیاری نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی به این حواشی واکنش نشان داد و در گفتگویی عباسی را فردی پی گیر ، مردمی و مورد وثوق هیئت دولت دانست و افزود : باید به‌ دوراز هرگونه حاشیه‌سازی برای کمک به گیلان به عباسی کمک کرد.

محمدیاری با بیان اینکه تا آخر کار در کنار استاندار خواهم بود، افزود: بنده معتقدم باید با همگرایی و همراهی از همه ظرفیت‌ها برای موفقیت مدیریت عالی استان تلاش کنیم.

وی در پایان تصریح کرد : بنده به‌نوبه خودم قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار و تیم مدیریتی استان در جهت توسعه و آبادانی گیلان هستم انتظار دارم باتوجه به پتاسنیل موجود در استان در حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی اهتمام بیشتری صورت پذیرد و جلوی موازی کاری ها گرفته شود.