امیررضا واعظ آشتیانی :

در دولت رئیسی قحط‌الرجال است/ رئیس جمهوری شاخصه‌های پیشرفت که ادعایش را دارد، برای مردم بیان کند

امیررضا واعظ آشتیانی در واکنش به سخنان ابراهیم رئیسی که گفته دولت دستاوردهای زیادی داشته، می‌گوید: آقای رئیس جمهور یا سخنگوی دولت یا مدیرانی که فعالیت‌شان به پیشرفت منجر شده است، بیایند و روال کار‌ها را به مردم توضیح بدهند.

به گزارش تالشان نیوز ، امیررضا واعظ آشتیانی در گفتگو با رویداد۲۴ با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور می‌گوید: اینکه استکبار اجازه نمی‌دهد ما در آرامش امور کشور را اداره کنیم، یک واقعیت است که هیچ‌کس نمی‌تواند ردش کند اما مسئله من اتفاقات خارجی نیست بلکه تصمیم‌گیری‌های داخلی است و سخنانی که واقعیت همخوانی ندارد.

او می‌گوید: وقتی آقای رئیسی ادعای پیشرفت دارند، خوب است شاخصه‌های پیشرفت را برای مردم بیان کنند و موضوع‌هایی را که ما در آن زمینه‌ها پیشرفت کرده‌ایم، با با عدد و آمار به مردم توضیح بدهند تا جامعه از ناامیدی رها شود. چون مردم سوال می‌کنند در حوزه اقتصادی یا اجتماعی پیشرفت داشته‌ایم یا شاید در حوزه مهم دانش‌بنیان به دستاورد‌های بزرگی رسیده‌ایم و خبر نداریم.

فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: آقای رئیس جمهور یا سخنگوی دولت یا مدیرانی که فعالیت‌شان به پیشرفت منجر شده است، بیایند و روال کار‌ها را به مردم توضیح بدهند. بالاخره مردم به هر بخشی که نگاه می‌کنند، موجی از ناامیدی سراغ‌شان می‌آید و آقایان بهتر است، جامعه را از نگرانی در بیاورند و توضیح بدهند، پیشرفت‌های‌شان چه تاثیری در شرایط کلی کشور خواهد گذاشت.

او می‌گوید: ضرب‌المثل «هیچ بدی نرفته است، خوب بیاید» مصداق این روز‌های ما است. اما با این حال می‌توان گفت، دولتی‌ها بازهم اگر بتوانند رویکرد بهتری داشته باشند، می‌توان نسبت به کمتر شدن مشکلات امیدوار باشیم اما این امیدواری هم دشوار است و گویا در دولت قحط‌الرجال است ومثلا فردی مثل آقای عبدالملکی که به دلیل عدم توانایی کنار گذاشته شده، در جایگاهی با تناسب جایگاه قبلی مسئولیت گرفته است. معلوم است، ایشان در سمت جدید هم نمی‌تواند گره‌گشا باشد.

واعظ آشتیانی می‌گوید: با وجود تحریم‌ها، رئیس جمهور و دولت اگر شرایط را بشناسند و به آگاهی لازم از موقعیت موجود برسند، می‌توانند تا حد قابل قبولی مطالبه‌های مردم را برآورده کنند./رویداد ۲۴