در دیدار مجمع نمایندگان گیلان با وزیر اقتصاد مطرح شد

در خواست صدور مجوز تردد خودروهای منطقه آزاد در شهرستان های تالش آستارا و رودبار

به گزارش تالشان نیوز نشست مشترک مجمع نمایندگان استان گیلان با دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد حول محور مشکلات مربوط به این حوزه در استان گیلان برگزار شد

یکی از مطالبات مجمع نمایندگان گیلان موضوع شعاع تردد خودروهای منطقه آزاد انزلی در استان گیلان بود که بخشی از مناطق استان از ان بی بهره اند.

در همین راستا مجمع نمایندگان گیلان در نامه ای به وزیر اقتصاد که به امضای نمایندگان گیلان درآمد با اشاره به عدم بهره مندی شهرستان های رودبار تالش و آستارا از مزیت تردد خودروهای منطقه ازاد انزلی خواستار طرح این موضوع در جلسه هئیت دولت و صدور مجوز آن شدند.

گفتنیست حسن محمدیاری نماینده حوزه ی انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی پیشتر این موضوع را در صحن علنی مجلس در قالب تذکر و همچنین در دیدار با مسئولین ذیربط همچون سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر مناطق ازاد کشور مطرح کرده بود.

به هر ترتیب فارغ از نتایج این درخواست لازمه ی هرگونه تغییر در شعاع تردد خودروهای مناطق ازاد ، مصوبه هیات دولت میباشد که پس از بحث و بررسی در کمیسیون های اقتصادی دولت در مورد ان تصمیم گیری نهایی صورت میپذیرد. .