امام جمعه کرگانرود :

در انتصاب مسئولین باید حمایت کنیم نگوییم طرفدار فلانی بود ! / در شهر ها و استانهای دیگر طرح های عمرانی با سرعت قابل توجه ای در حال پیشرفت و انجام است اما پروژه های شهرستان و بخش با کندی مواجه اند

به گزارش تالشان نیوز حجت الاسلام ابراهیم فلاح امام جمعه بخش کرگانرود در خطبه های نماز جمعه با اشاره به لزوم وحدت میان مسئولین گفت : به طور قطع وحدت و همکاری میان مسئولین میتواند به حل مشکلات کمک کند و همه باید تلاش کنیم تا وحدت شکل بگیرد.

امام جمعه بخش کرگانرود با انتقاد از عدم پیشرفت برخی پروژه های عمرانی در سطح بخش اظهار کرد : در حالی که در شهر ها و استانهای دیگر طرح های عمرانی با سرعت قابل توجه ای در حال پیشرفت و انجام است اما پروژه های شهرستان و بخش با کندی مواجه اند .

وی افزود : پروژه ی کمربندی خطبه سرا که نهایتا طول آن به سه کیلومتر میرسد سالهاست که تعطیل است و به مردم ۱۸ سال است که به انتظار تکمیل آن هستند.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به اینکه معطلی برخی امور به عدم وحدت میان مسئولین بازمیگردد تاکید کرد : مسئولین برای حل مشکلات مردم باید به صورت میدانی پای کار باشند اگر همه دست به دست هم بگذارند و همتشان خدمت باشد مطمئن باشید مشکلات حل میشود و یک پروژه ی کوچکی مثل کمربندی خطبه سرا ۱۸ سال معطل نمیماند.

امام جمعه بخش کرگانرود در بخش دیگری از صحبت های خود به تغییرات در سطح مدیران اشاره کرد و گفت : در طول سالهای گذشته شاهد تغییر مدیران بسیاری در مناصب مختلف بودیم انتظار میرود با انتصاب مسئولی همگی از ان مدیر حمایت کنند تا مشکلات مردم حل شود.

وی ادامه : متاسفانه هر کسی در گیلان مسئولیتی میگیرد عده ای میخواهند او را زمین بزنند در حالی که اگر کسی و مسئولی در مسیر انقلاب باشد باید از او حمایت کنیم و نباید گفت طرفدار من نبود با فلانی بود و یا منسوب به ما نیست.