در پی عدم پرداخت معوقات بازیکنان چوکا توسط هیات فوتبال تالش اتفاق افتاد

درگیری لفظی و شکستن شیشه درب اداره ورزش و جوانان تالش توسط بازیکنان ناراضی چوکا | تداوم بحران در چوکا و نگرانی هواداران

این درگیری در حالی رخ داد که پس از عزل علی نامداری به دلیل عدم انجام تعهدات ، هیات فوتبال تالش نیز نسبت به پرداخت ده درصد معوقات بازیکنان ، خلف وعده کرد .

 

به گزارش تالشان نیوز ؛ در حاشیه ی دیدار تدارکاتی تیم چوکا و شهرداری حویق که در ورزشگاه پوریای ولی برگزار شد درگیری لفظی میان برخی بازیکنان تیم چوکا در اعتراض به وضعیت باشگاه و همچنین عدم پرداختی معوقات خود با مسئولین هیات فوتبال تالش به وجود آمد .

گویا برخی از بازیکنان تیم چوکا خواستار اخذ رضایت نامه فسخ قرار داد بودند که با عدم پاسخگویی مسئولین باشگاه مواجه شدند.

حاصل این درگیری و بحث و جدل شکستن شیشه درب اداره ورزش و جوانان توسط بازیکنان چوکا بود.

این درگیری و تنش در پی ان اتفاق افتاد که روز گذشته شنبه ۲۴ دی با پایان موعد مقرر اجرای بند ۴ توافق نامه میان هیات فوتبال و علی نامداری رسانه های نزدیک به هیات فوتبال از برگزاری جلسه جهت تعیین تکلیف و بررسی اجرای توافق نامه فوق الذکر خبر دادند و بر این اساس اعلام شد که علی نامداری با توجه به عدم اجرای تعهدات از مالکیت چوکا کنار گذاشته شد و مدیریت تیم بار دیگر به هدایت هیات فوتبال تالش در آمد.

بر این اساس گفته شد طی جلسه ای که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان تالش،جمعی از بازیکنان و مدیر عامل باشگاه چوکا برگزار شده توافقاتی جهت پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ قرداد بازیکنان تا روز یکشنبه داشته اند .

اما علی رغم اخبار منتشره هیات فوتبال تالش نیز در اجرای وعده های خود خلف وعده کرد نتوانست روز یکشنبه پرداختی به بازیکنان داشته باشد و مسبب درگیری امروز شد‌ .

 

 تمایل هیات فوتبال به تیم داری و برکناری نامداری

 

نکته ی جالب توجه اشتیاق و تمایل عجیب هیات فوتبال برای تیم داری و کنار گذاشتن علی نامداریست در حالی که مطابق قانون نمیتواند تیم داری کند و از طرفی هم اسپانسر و یا مالک دارای اهلیتی هم در دست ندارد تا بتواند وی را جایگزین نامداری کند .

لازم به یاداوری است نامداری در پی فشار ها طی نامه ای از تیم داری تیم چوکا تا پایان فصل کنار رفت اما هیات فوتبال بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی در نامه ای به نامداری خواستار بازگشت به تیم چوکا شد.

به هر ترتیب علی نامداری در طول مدت تصدی تیم چوکا ثابت کرده یک هوادار واقعی فوتبال و چوکاست با همه کمی و کاستی ها کنار تیم بوده ولو انکه اشتباهات بسیاری نیز در انتصاب نیروهای خود مرتکب شده است.

باید دید در ادامه چه سرنوشتی در پیش روی چوکای بحران زدست.