داماد پروین احمدی‌نژاد عضو هیئت‌مدیره زامیاد شد/ از مداحی تا تصمیم‌گیری برای شرکت خودروساز

احد قدمی، مداح و داماد پروین احمدی‌نژاد، به عضویت هیئت مدیره شرکت زامیاد درآمد. تنها فعالیت مرتبط وی به صنعت خودروسازی به حضور در حراست یکی از شرکت‌های خودروسازی در دهه ۸۰ مربوط می‌شود.

به گزارش تالشان نیوز ؛ انتصابات عجیب در دولت سیزدهم همچنان ادامه دارد. آن‌طور که رسانه‌های همچون فرارو و دیده‌بان ایران گزارش داده‌اند شرکت زامیاد احد قدمی را به‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره خود معرفی کرده است.

قدمی در طول این سال‌ها به‌عنوان مداح و همراه همیشگی عبدالرضا هلالی (مداح) شناخته می‌شود و با ارائه نظرات عجیب خود در صداوسیما در رابطه با شهروندان اهل سنت به شهرت رسید. تا جایی که اهانت‌های او منجر به احضارش به دادسرای فرهنگ و رسانه و بازداشتش شد و شبکه پنج تلویزیون دولتی ایران را وادار به عذرخواهی کرد.

او همچنین داماد پروین احمدی‌نژاد، خواهر محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم، است و خود را شاگرد منصور ارضی و سعید حدادیان معرفی می‌کند.

قدمی علاوه بر مداحی، حضور در مراکز حراست ‌سازمان شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را در کارنامه خود دارد. در سال ۸۹ گرچه حکم انفصال اجباری از خدمت گرفت، اما بیکار نشد و از سوی رئیس وقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به سمت ریاست مجموعه ورزشی شهید کشوری منصوب شد.

وی در مصاحبه‌ای که سال ۱۳۹۵ با شبکه اینترنتی تی‌وی‌پلاس داشت، اعلام کرد که سابقه حضور در سپاه پاسداران را هم دارد.

طلبه‌ای که هیئت مدیره زامیاد شد
بی‌ارتباطی سوابق قدمی به صنعت خودروسازی محدود به فعالیت‌های اجرایی نیست. گرچه رزومه علمی‌ مشخصی از او در دسترس نیست، اما در همان مصاحبه اعلام کرد که سابقه پوشیدن لباس طلبگی را دارد و گویا تحصیلاتش هم حوزوی است. طلبه‌ای که هیئت مدیره زامیاد شد

حال در شرایطی که کشور پیش از هر اتفاقی از تصمیمات و سیاست‌گذاری‌های نادرست رنج می‌برد، مشخص نیست کسی که تنها فعالیتش مداحی و پاسداری بوده، چه تأثیر مثبتی روی فعالیت‌های شرکت زامیاد، از زیرمجموعه‌های سایپا خواهد گذاشت.

چه بسا اکنون بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده‌ای که شرکت‌های خارجی برای استفاده از دانش و مهارت آن‌ها حاضر به پرداخت هزینه‌های سنگین هستند، اما در داخل کشور صرفاٌ به دلیل اختلاف سلیقه و دیدگاه سیاسی مسئولان خارج از گود می‌مانند تا امثال مداح ۴۲ساله صرفاً به دلایل دیگری به عضو تصمیم‌گیر صنعت خودروسازی ایران درآیند.

حال در شرایطی که صنعت خودروسازی کشور پیش از هر اتفاقی از تصمیمات و سیاست‌گذاری‌های نادرست رنج می‌برد، مشخص نیست کسی که تنها فعالیتش مداحی و پاسداری بوده، چه تأثیر مثبتی روی فعالیت‌های شرکت زامیاد، از زیرمجموعه‌های سایپا خواهد گذاشت.

چه بسا اکنون بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده‌ای که شرکت‌های خارجی برای استفاده از دانش و مهارت آن‌ها حاضر به پرداخت هزینه‌های سنگین هستند، اما در داخل کشور صرفاٌ به دلیل اختلاف سلیقه و دیدگاه سیاسی مسئولان خارج از گود می‌مانند تا امثال مداح ۴۲ساله صرفاً به دلایل دیگری به عضو تصمیم‌گیر صنعت خودروسازی ایران درآیند/تجارت نیوز