نماز جمعه ی رشت

حمایت از تولید برنج با واقعی شدن قیمت آن

امام جمعه رشت گفت: با قیمت گذاری‌های غیر اصولی و غیر واقعی تولید برنج ضربه می‌خورد.

به گزارش تالشان نیوز آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به حمایت از کشاورزان و برنجکاران گیلانی، قیمت گذاری غیر اصولی و غیرواقعی را سبب ضربه زدن به تولید این محصول راهبردی در گیلان عنوان کرد و افزود: خرید تضمینی برنج از کشاورز دست دلالان را کوتاه و نگرانی کشاورزان را برطرف می‌کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص نزدیکی به قله‌ها و ضرورت دوری از خستگی‌ها گفت: خستگی برای کسی است که خداوند را در زندگی خود ندارد و اگر کار برای خدا باشد انسان خستگی ناپذیر خواهد بود.
آیت الله فلاحتی به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم اشاره کرد و افزود: دشمن همواره تلاش دارد تا با بزرگ جلوه دادن کوچکترین مشکل و نشان ندادن پیشرفت‌ها مسئولان را خسته و مردم را ناامید کنند.
وی گفت: نشان ندادن عظمت پیاده روی اربعین و تمامی پیشرفت‌های داخلی از جمله برگرداندن اموال مسدود شده ایران و پیوستن به پیمان شانگ‌های و بریکس نمونه‌های اخیر این دشمنی هاست.
امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت و دولت ایران روز به روز قوی‌تر می‌شود افزود: ضعیف شدن و رو به افول رفتن صهیونیست‌ها و آمریکا و هجمه وسیع دشمنان علیه ایران نشانه‌هایی از قدرت ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: قوی شدن و نزدیک شدن به قله‌ها به معنی نادیده گرفتن نواقص نیست و باید در کنار همه پیشرفت‌ها برای حل مشکلات موجود کار جهادی کرد.
آیت الله فلاحتی افزود: اگر دشمن تا دیروز گزینه نظامی علیه ایران روی میز داشت امروز با قوی شدن ایران اسلامی به دنبال راهکار‌های دیگری است.
وی گفت: همان‌هایی که دم از حقوق زن و کودک می‌زنند در کشور خودشان گور‌های دسته جمعی کودکانی پیدا می‌شود که بدون گناه کشته شده اند.
نماینده ولی فقیه در گیلان اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها را ضد زن‌ترین انسان‌ها عنوان کرد و افزود: شعار زن، زندگی، آزادی بی منطق‌ترین شعار، و مکتب اسلام بزرگترین حامی و طرفدار زن است.