حضور تیم فوتبال چوکا تالش در دیدار مقابل تراکتورسازی نامشخص است

 حضور تیم فوتبال چوکا تالش مقابل تراکتورسازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی کشور به دلیل تصمیم اتخاذ شده در خصوص انجام این بازی در رشت، مشخص نیست.

به گزارش تالشان نیوز ، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز پنجشنبه در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جلسه هماهنگی دیدار چوکا تالش و تراکتورسازی تبریز از مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور با حضور مسئولان برگزاری مسابقه و نماینده باشگاه تراکتورسازی برگزار شد؛امابا توجه به عدم حضور نماینده باشگاه چوکا، طبق آئین نامه برگزاری مسابقات با امضای صورتجلسه هماهنگی ، مقرر شد بازی راس ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه ١٩ بهمن در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود.

علیرضا وهابی افزود: این در حالی است که باشگاه چوکا با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال استان گیلان و سازمان لیگ از عدم شرکت در مسابقه به غیر از ورزشگاه خانگی خود (پوریای ولی تالش) تاکید کرده بود.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: با توجه به موضوع یادشده حضور تیم فوتبال چوکا تالش در بازی امروز مقابل تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه سردارجنگل رشت در هاله ای از ابهام است.

جلال تفرشیان مالک باشگاه چوکا تالش طی نامه‌ای به ریاست هیات فوتبال استان گیلان رسما اعلام کرده با توجه به اعلام قبلی میزبانی تیم فوتبال چوکا تالش از تراکتور تبریز در استادیوم پوریای ولی تالش، چنانچه محل برگزاری بازی به جز استادیوم پوریای ولی باشد، تیم فوتبال چوکا که حق مسلم میزبانی در این بازی را دارد، در محل دیگر جهت برگزاری بازی حاضر نمی‌گردد.

پیش از این از سوی هیات فوتبال شهرستان تالش و همچنین باشگاه چوکا اعلام شده بود که سازمان لیگ با برگزاری بازی تیمهای چوکا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه پوریای ولی تالش موافقت کرده است.

اما هیات فوتبال استان گیلان اعلام کرد که طبق نظر سازمان لیگ، این بازی امروز در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد که به همین دلیل گفته می شود تیم چوکا در این بازی حضور نخواهد یافت.