تخلف آشکار بخشدار انقلابی حویق / دستگاه های نظارتی برخورد کنند

حضور بخشدار حویق در میتینگ انتخاباتی حسن محمدیاری !

در حالی که فرماندار تالش چندی پیش روسای ادارات و بخشداران خود را از همراهی با کاندیداهای انتخاباتی ممنوع کرده بود اما  بخشدار حویق با حضور در میتینگ انتخاباتی حسن محمدیاری ضمن بی اعتنایی به دستورات فرماندار تالش بدعت قانون گریزی در انتخابات پیش رو را بنا گذاشت که انتظار میرود دستگاه های نظارتی با برخورد لازم و شدید با چنین اقداماتی از خدشه به سلامت انتخابات جلوگیری کنند

به گزارش تالشان نیوز با نزدیک شدن به ایام انتخابات دستگاه های نظارتی و متولیان برگزاری انتخابات بارها از طرق مختلف و با لحن های متفاوت نسبت به رعایت حدود و مرزهای قانونی توسط کارگزاران دولت در مواجه با کاندیداهای انتخابات مجلس ، هشدارهای جدی را ابراز داشتند.

در شهرستان تالش نیز اخیرا دادستان تالش پیرو تذکرات شدید رییس کل دادگستری گیلان طی نامه ای به فرماندار تالش تاکید داشته روسای ادارات در جلسات مراسمات افتتاحیه ها از همراهی با کاندیداهای انتخابات مجلس با هدف بهره برداری سیاسی به جد خودداری نمایند در غیر این صورت تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

موذن فرماندار تالش نیز اخیرا در جلسه شورای اداری شهرستان ، رعایت قانون و بی طرفی از سوی بخشداران و روسای ادارات شهرستان را خواستار شد.

با این وجود هفته های اخیر رفت و آمد حسن محمدیاری نماینده فعلی مردم تالش در مجلس شورای اسلامی با همراهی روسای ادارات در جلسات خانگی به نام بررسی مشکلات اما کاملا انتخاباتی افزایش یافته است .

اما انتظار میرفت با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات و هشدارهای دستگاه های نظارتی و متولیان برگزاری انتخابات حضور روسای ادارات در جلسات خانگی انتخاباتی قطع گردد.

با وجود تمام این هشدار ها طی رورهای گذشته اسماعیل ولی زاده بخشدار حویق در اقدامی عجیب در جلسه ای که حسن محمدیاری ترتیب داده بود و کاملا انتخاباتی بود حضور پیدا کرد و حتی برخی دهیاران و اعضای شورای روستا و روسای ادارات هم در این جلسه حضور داشتند که به نظر میرسد با دعوت خود جناب بخشدار در این جلسه حضور پیدا کردند.

به طور قطع حضور بخشدار حویق به عنوان مجری انتخابات در بخش در چنین جلسه ای که حسن محمدیاری به ارائه عملکرد و دستاوردهای خود در بخش حویق پرداخته است عین قانون شکنی و خدشه به سلامت انتخابات مجلس است .

حضور ولی زاده در این جلسه ی انتخاباتی در حالی است که حسن محمدیاری تا چندی پیش به دنبال برکناری بخشدار حویق بود و احتمالا اسماعیل ولی زاده با حضور پر رنگ خود و کشاندن دهیاران و اعضای شورای روستا و روسای ادارات به میتینگ انتخاباتی محمدیاری در بخش حویق به دنبال محکم کردن جایگاه خود در نزد محمدیاری بوده است .

سیاست پیش گرفته شده از سوی بخشدار حویق قطعا با انچه که وی در طول مدت خدمت خود در لابه لای تکبیر ها و شعارهای اتشین خود در مراسمات راهپیمایی عنوان داشته منافات دارد .

انتظار میرود فرماندار تالش و دستگاه هایی نظارتی در مواجه با چنین رفتار های غیرقانونی از سوی مجریان انتخابات از ابزارهای بازدارنده خود استفاده کرده تا به سلامت انتخابات خدشه وارد نگردد.