قرعه جذاب چوکا در جام حذفی

حریفان ملوان و چوکا در یک شانزدهم نهایی جام حذفی مشخص شدند

قرعه‌ کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این مرحله با تیم شهر راز شیراز مسابقه می‌دهد و تیم چوکای تالش دیگر نماینده استان گیلان در این مسابقات به مصاف تیم تراکتور تبریز خواهد رفت.

 به گزارش تالشان نیوز : مراسم قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز در سالن جلسات سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این مرحله با تیم شهر راز شیراز مسابقه می‌دهد و تیم چوکای تالش دیگر نماینده استان گیلان در این مسابقات به مصاف تیم تراکتور تبریز خواهد رفت.

طبق اعلام سازمان لیگ این دیدار‌ها در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۰۳-۱۴۰۲ از روز بیست و هشتم آبان ماه با حضور قهرمانان استان‌ها در مناطق غرب و شرق برگزار شد و حالا پس از سپری شدن در ۳ مرحله در بین تیم‌ها در دسته‌های پایین تر، در دور یک شانزدهم نهایی تیم‌های لیگ برتری نیز به این مسابقات اضافه شدند.

تیم چوکای تالش در مرحله قبلی این مسابقات در ورزشگاه مرغوبکار تهران به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه رفت که این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه یک- یک مساوی شد و بازی به ضربات پنالتی رفت و در ضربات پنالتی تیم چوکای تالش ۳ بر ۲ و در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ برابر تیم خوشه طلایی ساوه به پیروزی رسید و راهی مرحله بعدی جام حذفی شد.