شومن یا بخشدار ؟

حرکات عجیب بخشدار جدید حویق | از خندیدن به رسانه ها تا عکس گرفتن در حین اطفا حریق با کت و شلوار و دست بوسی رو به دوربین و سلفی در نانوایی

به گزارش تالشان نیوز هفته های گذشته سعید رحیم پور از فرهنگیان شهرستان تالش در حالی جایگزین کاظم رزمی بخشدار سابق حویق شد که حتی در کارنامه اش مدیریت یک مدرسه هم به چشم نمیخورد.

وی که حتی در جریان اصولگرایی شهرستان هم کاملا ناشناخته به نظر میرسد در حالی یک شبه به عنوان بخشدار بخش مهم و حساس حویق منصوب شد که حتی گفته میشود فرماندار تالش به دلیل مخالفت تا بیش از یک هفته مانع از برگزاری مراسم تودیع و معارفه وی شد.

به هر ترتیب رحیم پور که گفته میشود از نیروهای نزدیک به محمد دوستدار رییس ستاد انتخاباتی ایت اله رییسی در گیلان میباشد با فشار و تاکید وی سرانجام به عنوان بخشدار بخش حویق معارفه میشود.

همه این موضوعات و کم تجربگی رحیم پور نشانه هایی از روزهای سخت در بخش حویق میداد که البته رحیم پور خیلی زود به این گمانه زنی ها جامه عمل پوشاند طوری که در اولین جلسات رسمی بخش اعلام داشت من بعد در تمام جلسات با لباس دریادلی بسیج حضور پیدا خواهم کرد.

وی همچنین به نقل از فعالان فضای مجازی نسبت به انتقاد رسانه ها نیز اظهار داشت : شنونده انتقاد رسانه ها خواهم بود و به انان خواهم خندید !

رحیم پور در اقدامی دیگر جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر را برپا کرد و باز به نقل از فعالان فضای مجازی ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی بدون صدور مجوز نیروی انتظامی را اعلام داشت !

رحیم پور همچنین در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن تذکر به مسئولین نسبت به پوشش و حجاب خانواده خود میگوید مسئولین خود و خانواده در رعایت شئونات اسلامی باید الگوی مردم باشند.

اما حواشی بخشدار جدید حویق تنها به مواضعش ختم نمیشود بلکه وی نشان داد که سر پر شوری در ایجاد حواشی دارد.

رحیم پور خیلی زود علاقمندی اش به دیده شدن را نشان داد طوری که این استعدادش در ماجرای اطفای حریق جنگل های منطقه ویزنه خود را نمایان کرد و وی با کت و شلوار در حالی چوب دستی در دست دارد مشغول خاموش کردن آتش میشود و همان تصویر در فضای مجازی پخش و منتشر میگردد.

در دیگر موضوع مشابه نیز تصویری از رحیم پور در حال بازدید از سطح نانوایان بخش منتشر میشود که از نحوه ی زاویه دوربین مشخص است که به صورت سلفی و توسط خود وی گرفته شده است .

اما ماجراجویی رحیم پور در این مدت زمان کوتاه تنها به این موارد ختم نمیشود بلکه وی در بازدید روز جمعه خود از روستای کوهستان حویق دست به ثبت یک اثر هنری میزند.

و در حالی که تمام حواسش به دوربین است دست یکی از اهالی روستا را میبوسد.

این عمل شرم آور بخشدار تازه منصوب شده ی حویق بیشتر از انکه نشان از ان بی تجربگی و ناشایستگی وی در تصدی این سمت و رفتار عوام فریبانه وی داشته باشد ، نشان از تنزل و سقوط ارزشها و معیار ها و شاخص های توانمدی و کارایی در مجموعه وزارت کشور به عنوان نیروی محرکه دولت ایت اله رییسی است .