این چوکا با نامداری هم حال خوش ندارد

حذف چوکا از جام حذفی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقلات

به گزارش تالشان نیوز تیم فوتبال چوکای تالش از ادامه مسابقات جام حذفی حذف شد.

در حالی که سبزپوشان برای رویایی با تیم سیمان شاهرود به استان سمنان سفر کرده و اماده انجام این مسابقه از سری بازی های جام حذفی فوتبال کشور بودند

اما در اتفاقی جالب ناظر فدراسیون از حضور تیم چوکا در زمین مسابقه ممانعت به عمل آورد و نتیجه این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم سیمان شاهرود اعلام شد.

مشکلات مالکیتی ، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و انباشتی از مطالبات و شکایات بازیکنان و کادر فنی سابق باشگاه و عدم ثبت بازیکنان جدید از جمله دلایلیست که گفته میشود فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی و رفع این موارد، تیم چوکا را از حضور در مسابقات رسمی کشور منع کرده است.

بی شک این اتفاق نشان میدهد که تیم چوکا با اینکه یکی از تیم هایی بوده که تیم مدیریت و کادر فنی آن از مدت ها قبل کار خود را شروع کرده اند اما همچنان در آستانه اغاز مسابقات لیگ دو حال خوشی ندارد.

در حالی که انتظار میرفت با ورود علی نامداری چهره ی مشهور فوتبالی کشور که یکی از پایه های مالی تیم استقلال تهران میباشد ، مشکلات تیم چوکا مرتفع گردد.

گفتنیست که پیشتر علی نامداری در گفتگویی با تالشان نیوز صراحتا عنوان داشت که نسبت به بخش عمده ای از بدهی های باشگاه اقدام نموده است.