قلعه ای که پشه درش پر نمیکشد تا چه عقاب !

حذف چوکا از جام حذفی با دریافت چهار گل در خانه

به گزارش تالشان نیوز مرحله سوم رقابت های جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۴:۱۵ روز یکشنبه پیگیری شد و تیم فوتبال چوکای تالش در ورزشگاه پوریای ولی میزبان تیم دسته دومی بعثت کرمانشاه بود که با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد .

چوکایی ها در حالی متحمل شکست تحقیر آمیز از حریف خود شدند که تا ساعاتی قبل از برگزاری این مسابقه به دلیل عدم حضور بازیکنان و سرمربی چوکا در هاله ای از ابهام قرار داشت و در نهایت چوکایی ها بدون حضور بازیکنان اصلی خود با جمعی از جوانان به مصاف حریف خود رفتند.

گفتنیست تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل مشکلات مالکیتی در شرایط بحرانی قرار دارد و در قعر جدول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جا خوش کرده است.

امروزه از ورزشگاه پوریای ولی تالش که به واسطه شکست ناپذیری چوکا به قلعه عقاب ها ملقب شده بود چیزی باقی نمانده و حتی پشه هم بر فرازش پر نمیکشد و به علت نتایج ضعیف رنگ و بوی سابق و هویت خود را باخته است .

معلوم نیست در اینده ، چه سرنوشتی پیش روی چوکا قرار دارد اما چنین برمیاید که لازمه عبور از این بحران ، تعیین مالکیت قطعی باشگاه میباشد تا مدیریت واحدی بر ان اعمال گردد .

در حال حاضر علی رغم همه تلاش ها و مصاحبه ها هیچ اقدام عملیاتی در خصوص تعیین تکلیف مالکیت باشگاه چوکا صورت نگرفته و معلوم نیست مسئولیت این نتایج و شرایط حاکم بر چوکا بر عهده ی چه کسی است .

اما انچه که مشخص است همه متولیان امر از بهمن محمدیاری گرفته تا جهانبخش آرمان و علی نامداری و هیات فوتبال تنها در خوشی ها در کنار چوکا هستند .