سرپرست فرمانداری تالش عنوان کرد :

حجاب نقطه ی تمرکز ضد انقلاب به عنوان یکی از کلیدی ترین ارزش های جامعه اسلامی است / حجاب قانون خداوند و رعایت حجاب قانون جمهوری اسلامی است

فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش با تاکید بر لزوم رعایت حجاب در جامعه گفت : فرهنگ اسلامی جاری در همه خانواده های ایرانی نقشه ضدانقلاب، در سو استفاده از موضوع حجاب را نقشه بر آب خواهد کرد.

به گزارش تالشان نیوز ، جلسه شورای اداری شهرستان تالش روز (سه شنبه ۲۷ تیر)  با حضورفرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش ، دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان ، ائمه جمعه و اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار و بخشداران و روسای ادارات دستگاه های اجرایی برگزار شد.

فرامرز مرجانی  ضمن تبیین اقدامات دولت و دستگاه های اداری در موضوع حجاب و عفاف، گفت: در حوادث سال گذشته تمامی گسل هایی که می توانست به ضد انقلاب میدان دهد، فعال شد.

سرپرست فرمانداری تالش حوادث سال گذشته را نمونه بارزی از جنگ تمام عیار دشمن علیه ایران اسلامی خواند و افزود: هدف دشمن قطعاً تضعیف و براندازی نظام جمهوری اسلامی بود .

مرجانی با بیان اینکه کلیدی ترین نقطه‌ای که دشمن بر آن دست گذاشته حجاب است، اظهار کرد: دشمن می داند، حجاب ویترین اسلامیت مردم ما است؛ لذا مسئله حجاب موضوعی نیست که مردم به راحتی از آن گذر کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر با جدیت و به صورت عاجل با این موضوع برخورد نشود زمان از دست خواهد رفت که البته موضع نظام کاملا در این خصوص روشن است؛ حجاب قانون خداوند و رعایت حجاب قانون جمهوری اسلامی است.

مرجانی با تأکید بر ورود جدی بر مسئله حجاب، بیان کرد: دستورالعملی از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص حفظ حجاب و عفاف ابلاغ و تکلیف همه را روشن کردند .

سرپرست فرمانداری با بیان اینکه نباید به دشمن اجازه حمله به ارزش ها را دهیم، متذکر شد: دستگاه های اجرایی بایستی در نظر داشته باشند، شخص مدیر دستگاه، مسئول پاسخگویی به دستورالعمل ابلاغی خواهد بود.

وی عنوان کرد: محدودیت در ارائه خدمات ادارات به مراجعه کنندگان بی حجاب به طور جدی اعمال خواهد شد.

مرجانی افزود: از طرفی ضروری است برای افراد با حجاب برنامه داشته باشید و مورد تشویق قرار بگیرند. همه آحاد جامعه و مسولین وظیفه اجرای این دستورالعمل را در شهرستان و بخش‌ها برعهده دارند.

درپایان یادآور شد: بدانید مردم مؤمن و متدین هر موقع بدانند خدمتگزاران نظام برای رضایت خداوند وارد عمل شده‌اند از سربازان خود حمایت خواهند کرد.