حال وزیر ورزش مساعد نیست اما خطر رفع شده است

عین‌الهی با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان گفت : یکی از مهره‌های گردن وزیر ورزش دچار شکستگی خفیف شده و بیشترین ضربه به سینه وارد شده و حدود ۳۰ درصد از ریه دچار صدمه شده است.

به گزارش تالشان نیوز ، بهرام عین اللهی بعداز ظهر امروز پنجم اسفندماه در حاشیه عیادت از مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بیمارستان شهید باهنر کرمان گفت: حادثه بسیار تلخ و سنگینی بوده است و متاسفانه این واقعه حدود ۱۹ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشته است.

او با اشاره به اقدامات درمانی حوزه سلامت شهرستان بافت در همان زمان اولیه حادثه ادامه داد: انتقال مصدومان به خوبی به کرمان انجام شده و باعث شد که فوتی دیگری در این واقعه نداشته باشیم.

وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: تقریبا ۹ نفر از مصدومان در ICU بستری شده اند و نسبتاً حال چهار نفر از جمله وزیر ورزش، مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی مساعد نیست و ۱۰ نفر نیز در بخش بستری بودند که بیشتر آنان ترخیص شده‌اند و اکنون چهار مصدوم در بخش بیمارستان بستری هستند.

او با اشاره به اقداماتی که برای وزیر ورزش انجام شده، اظهار کرد: ضربه به سر دکتر سجادی خیلی شدید نبوده و خونریزی او بسیار خفیف است و احتیاج به عمل جراحی ندارد و یکی از مهره‌های گردنشان دچار شکستگی خفیف شده (مهر c۲) و بیشترین ضربه به سینه ایشان خورده و حدود ۳۰ درصد از ریه دچار صدمه شده است. اما در مجموع با توجه به رسیدگی های فوق تخصصی خیلی خوب مسئولین سلامت کرمان، علائم حیاتی‌شان استیبل است و سطح هوشیاریشان بهتر است و در زمان قطع دارو سطح هوشیاری دکتر سجادی بالای ۹ است و خطر برطرف شده است./ایسنا