مهدی پاشازاده :

حالم از بازی چوکا مقابل شهرداری و نا داوری ها به هم می‌خورد

به گزارش تالشان نیوز : مهدی پاشازاده پس از اتمام بازی چوکای تالش با شهرداری آستارا ضمن‌انتقاد از داوری نامناسب بازی. اظهار کرد: داور نیمه اول و نیمه دوم سه دقیقه وقت اضافه لحاظ می‌کند که این نشان از عدم‌تعادل داوران بازی است .


سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش با بیان اینکه حالم از بازی امروز چوکا مقابل شهرداری و داوری نامناسب بازی به هم می‌خورد. گفت: فوتبال ایران در جیغ و داد و نمایش خلاصه‌شده . و بازیکنان از دقیقه ۶۰ بازی به دلیل به هم خوردن زانوهایشان بهم، توان دویدن در زمین بازی را ندارند.


 وی با اشاره به اینکه چوکای تالش نیاز به هر سه امتیاز بازی امروز داشت. که نتوانستیم به خواسته‌های خود برسیم، افزود: جوانی ۱۸ ساله ای که تنها دو بازی کرده و دنبال این است که دلال با او تماس بگیرد. همان جوان نتوانست دو پاس ساده برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کند.


پاشازاده تعداد بازیکنان فیکس چوکای تالش را ۱۸ نفر دانست . وی تصریح کرد: تیم فوتبال چوکای تالش با کمبود بازیکن مواجه بوده . و دروازه‌بان این تیم با یک‌بار شیرجه زدن زانوی خود را گرفته و مصدوم می‌شود . با این وضعیت نمی‌توان به اهداف پیش‌بینی‌شده چوکا در لیگ دسته یک کشوری دست یافت.

دی اسپورت