جهانبخش جعفری: برای حفظ چوکا در لیگ دسته اول تلاش می‌کنیم/ به بازشدن پنجره نقل‌وانتقالات امیدوارم

به گزارش تالشان نیوز ، جهانبخش جعفری، بازیکن سابق پرسپولیس و برق شیراز و همای تهران در حال حاضر در عرصه مربیگری فعالیت می کند. او به تازگی سکان هدایت چوکای تالش را برعهده گرفته است.

جهانبخش جعفری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به سابقه خود در دوران مربیگری اظهار داشت:
پیش از این در لیگ دو در تیم هایی مثل بعثت کرمانشاه و راهیان، راه آهن تهران و نفت امیدیه و مقطعی افتخار شاگردی امیر قلعه نویی در ملوان بندر انزلی را داشتم. آخرین باشگاهم صنعت نفت بود و افتخار شاگردی ذوالفقارنسب را داشتم. در دو مقطع متوالی بعثت کرمانشاه بودم و این تیم وضعیت مناسبی نداشت. در نیم فصل اول و بعد از آن سرمربی تیم شهرداری بم شدم که آن زمان تیم وضعیت مناسب نداشت ولی خدا کمک کرد که این دو تیم در لیگ دو کشور باقی بمانند.

وی در مورد مدرک مربیگری خود تصریح کرد: در حال حاضر مدرک a آسیا را دارم و در مقطعی خارج از کشور فعالیت داشتم که در کلاس درس ما آقای اسکولاری و تیتو که سرمربی برزیل بودند افتخاری شاگردی این مربی بزرگ را عرصه مربیگری داشتم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد همکارانش در چوکا افزود: باید وضعیت مجموعه را ببینیم بعد و ما دوست نداریم کسی را طرد کنیم و همه مجموعه باید باشند و اگر نیاز باشد از بومی ها استفاده می کنیم.

سرمربی چوکای تالش در خصوص وضعیت نقل و انتقالات گفت: در حال حاضر پنجره بسته است ولی با رایزنی هایی که آقای قهوه انجام می دهند فکر می کنم این اتفاق بیفتد و نقل و انتقالات اگر باز شود با هماهنگی هایی که انجام می دهیم می توانیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم.

سرمربی جدید این تیم شمالی در مورد اولویت بندی تیمش در فصل جاری خاطرنشان کرد:  به طور قطع اولویت ما ماندن در لیگ است. ما در تلاش هستیم در بازی های باقی مانده با حداکثر امتیازات بتوانیم سهمیه چوکا را در لیگ دسته اول حفظ کنیم. تمام بازی های باقی مانده برای ما مهم است و فینال محسوب می شود و در تلاش هستیم با قدرت از سهمیه خود در لیگ محافظت کنیم. /برنا