سه عضو شورای شهر تالش بر مدار مرخصی و ترک جلسه

جلسه انتخاب کمیسیون های شورای شهر تالش نیمه تمام ماند

به گزارش تالشان نیوز روز سه شنبه ۱۸ مرداد جلسه شورای شهر تالش به ریاست بهروز علی بابایی رییس جدید شورای شهر تالش و ۵ عضو دیگر شورا برگزار شد.

در این جلسه که با غیبت رسول برهانی همراه بود مطابق دستور جلسه از پیش اعلام شده ، انتخاب کمیسیون های شورای شهر در دستور کار اعضا قرار گرفت.

در ادامه جلسه در حالی که تکلیف چند کمیسیون مشخص شده بود نوبت به تعیین کمیسیون تجدید نظر که یکی از کمیسیون های حساس شورای شهر میباشد رسید و اقایان یوسف زاده عبدالله حسین پور و خانم اردویی برای ریاست این کمیسیون کاندید شدند .

با وجود انکه کسب ریاست کمیسیون ها منوط به اخذ اکثریت آرا میباشد اما در کمال تعجب اقایان حسین پور و یوسف زاده از واگذاری کمیسیون تجدید نظر یا ماده ۱۰۰ به یکی از انها را مطرح میکنند .

نکته جالب توجه انکه ایشان ضمن طرح این درخواست اعضای شورا را در صورت مخالفت با این درخواست تهدید به ترک جلسه مینمایند تا جلسه مذکور از حدنصاب ساقط شده و مصوبات ان لغو گردد.

گفتنیست ریاست شورای شهر در پاسخ به طرح این موضوع ، درخواست اقایان یوسف زاده و حسین پور را مغایر با قوانین دانسته و به ادامه روند رای گیری اصرار داشت که در نهایت دو عضو شورای شهر به ترک جلسه مبادرت کردند.

تا بدین ترتیب جلسه شورای شهر تالش و انتخاب کمیسیون ها که از وظایف اصلی شورای شهر میباشد تا برگزاری جلسه اینده بلاتکلیف باقی بماند.

گذشته از ترک جلسه دو عضو شورا که تنها نشان از علاقمندی انان به معطلی و بلاتکلیفی مسئولیت مدیریت شهر تالش است که البته برای مردم اشکارا گشته و افکار عمومی در این خصوص به درستی قضاوت خواهد کرد ، نکته قابل توجه و تامل ، مرخصی رسول برهانی رییس پیشین شورای شهر تالش در جلسه مهم و حساس انتخاب کمیسیون های شورای شهر است در حالی که روز گذشته تصاویر وی همراه دو عضوی که ترک جلسه داشتند در مراسم عزاداری دیده میشود.

این مرخصی در این برهه از زمان به برداشت ها و قضاوت های مختلفی در نزد مردم دامن خواهد زد.

البته که رفتارهایی چون مرخصی و ترک جلسه ، پیشتر از این سه عضو شورا در موضوع انتخاب شهردار مکررا مشاهدا شده بود و باید دید سرانجام تنش ها در شورای شهر تا به کجا ادامه خواهد داشت .