برکناری سرمربی چوکا

جبران بی سرو سامانی مالکیت باشگاه چوکا در تغییرات متعدد سرمربی این تیم

تیم فوتبال چوکای تالش روز گذشته با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد تا در هشت هفته پایانی لیگ سقوط را از آنچه که در جدول دیده میشود به خود نزدیکتر ببیند

به گزارش تالشان نیوز تیم فوتبال چوکای تالش روز گذشته در دیدار با تیم فجر سپاسی شیرار نتیجه نا امید کننده ای را کسب کرد و با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد تا نگرانی های هواداران پر شور این تیم در هفته های پایانی دو چندان شود.

به همین دلیل در پی کسب نتایج ضعیف چوکا در هفته های اخیر امید قهوه مالک جدید این باشگاه در نامه ای رسما قطع همکاری تیم چوکا با جهانبخش جعفری اعلام کرد.

شکست سه بر صفر چوکا در حالی رقم خورد که تغییرات مالکیتی چوکا و اختلافات میان مالک باشگاه و سرمربی سابق این تیم و همچنین مشکلات مالی باشگاه صدای جهانبخش جعفری را هم در آورده بود.

تا حتی جعفری به عدم دریافت معوقات بازیکنان ایاب و ذهاب و تهیه بلیط هواپیما و شرایط تمرین اعتراض داشت .

جهانبخش جعفری در حالی از تیم چوکا کنار گذاشته شد که با مالک سابق تیم اسماعیل سرهنگیان وارد این تیم شده بود و در ۵ بازی توانست ۱۰ امتیاز را کسب کند اما در سه بازی بعدی نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند.

هرچند که کل امتیازات کسب شده توسط جعفری بیش از کل امتیازات چوکا در نیم فصل اول بود .

البته گفتنیست جعفری در شرایط ایجاد شوک به تیم که حاصل از تزریق مالی اولیه و جذب بازیکنان جدید بود توانست امتیازات خوبی را گرداوری کند.

از بررسی شرایط تیم چوکا از ابتدای فصل تاکنون چنین بر میاید که این تیم بیشتر از انکه به تغییر سرمربی نیاز داشته باشد به ثبات مدیریت و پشتیبانی مالی و آرامش احتیاج دارد.

حلقه ی مفقوده ای که در دوران مالکیت جدید بیش از پیش به حاشیه رفته است .

با اینکه هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان تالش با کنار گذاشتن علی نامداری مالکیت تیم چوکا را به اسماعیل سرهنگیان سپرده بودند اما این مالکیت خیلی زود به امید قهوه سپرده شد و از اخبار رسیده از پیرامون تیم چوکا چنین بر میاید که باز قرار است مالکیت این تیم به فردی دیگری واگذار گردد.

از داریوش بهشتی مالک سابق باشگاه ملوان و سپیدرود رشت به عنوان مالک جدید باشگاه چوکا نام برده میشود.

با تمام این احوالات هواداران چوکای تالش چشم به تصمیمات اینده مدیریت باشگاه جهت بقا در لیگ دارند .