در آستانه ی ده روز مانده به آغاز مسابقات لیگ یک

بازیکن اسبق استقلال تهران جانشین حسن اشجاری روی نیمکت تیم فوتبال چوکای تالش

به گزارش تالشان نیوز طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور از تاریخ یکم و دوم شهریور آغاز خواهد شد و تیم فوتبال چوکای تالش در حالی خود را پس از یک رفت و برگشت به لیگ دو و صعود مجدد به لیگ یک ، آماده حضور در رقابت های جام آزادگان میکند که اردوگاه سبزپوشان در طول دوران پس از اتمام رقابت های لیگ دسته دوم و صعود به لیگ یک جوی کاملا متشنج را تجربه میکند.

از مشکلات مالی و عدم تسویه به موقع بازیکنان فصل گذشته تا آغاز دیرهنگام نقل و انتقالات و شروع تمرینات و عدم تعیین تکلیف کادر فنی تیم .

پس از تمام این کش و قوس ها سرانجام تیم چوکا با هدایت سرمربی فصل قبل خود یعنی حسن اشجاری روند اماده سازی خود را هر چند با تاخیر از سر گرفت اما حواشی چوکایی ها تمامی نداشت .

مصاحبه حسن اشجاری با خبرانلاین و برخی اظهار نظر های وی و در ادامه جذب برخی بازیکنان و تعطیلی تمرینات و سکوت مالک باشگاه اعتراض و نگرانی شدید هواداران را در پی داشت.

و حتی بار ها در محافل مختلف از کناره گیری علی نامداری از ادامه مالکیت تیم چوکا سخن به میان امد .

به هر ترتیب ساعاتی پیش مجید شاهرخی سرپرست تیم چوکا خبر برکناری حسن اشجاری و جایگزینی سهراب بختیاری زاده را تایید کرد تا مشخص گردد که یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال کشور که سابقه ی بازی در تیم های بزرگ کشور از جمله استقلال تهران و همچنین قرارگیری در تعداد قابل توجهی از بازی های ملی و جام جهانی را در کارنامه دارد روی نیمکت هدایت تیم چوکا خواهد نشست.

سهراب بختیارزاده که در زمینه مربی گری دارای کارنامه نه چندان درخشانیست امیدوار است در شرایطی که تیم چوکا با مشکلات بزرگی چون بدهی بازیکنان و شکایات های مختلف بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و همچنین اماده نبودن ورزشگاه پوریای ولی و عدم تعیین تکلیف مالکیت باشگاه دست و پنجه نرم میکند بتواند همچون دوران بازیگری خودش در عرصه مربی گری بدرخشد.

همچنین گفتنیست میلاد میداودی ستاره سالهای قبل فوتبال ایران و تیم استقلال ، سهراب بختیاری زاده را به عنوان دستیار همراهی خواهد کرد.

با تمام این تفاسیر و حواشی پیرامون تیم چوکای تالش که توسط بخش خصوصی و مالک خود علی نامداری اداره میشود باید در نظر داشت که با وجود مشکلات اقتصادی و سرمایه گذاری غیر قابل برگشت در فوتبال امروز ایران ، حمایت هواداران و مسئولین میتواند انگیزه حضور و تداوم سرمایه گذاری بخش خصوصی در تیم چوکا را تضمین کند تا نبود حامی مالی به پاشنه آشیل این تیم ریشه دار تبدیل نگردد.