تیم چوگان بانوان رخش تالش استان گیلان بر سکوی نخست جام زنبق

رقابت های چوگان جام زنبق ‌در زمین چمن باشگاه شهدای تهران برگزار شد و تیم چوگان بانوان رخش تالش استان گیلان بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش تالشان نیوز : عصر روز سه شنبه ۲۷ تیرماه رقابت های چوگان در بخش بانوان و با سقف هندیکاپ ۴- تا صفر ‌در زمین چمن باشگاه شهدای تهران و باحضور سه تیم برگزار شد و چوگان بازان رخش تالش استان گیلان بر سکوی نخست ایستادند .

به همین روی رقابتهای چوگان بانوان جام زنبق با حضور سه تیم از باشگاههای البرز .تهران و گیلان عصر امروز سه شنبه ۲۷ تیرماه راس ساعت ۱۷ و به میزبانی باشگاه شهدای تهران و به صورت راند رابین و در هفته هشتم لیگ ملی چوگان
و با قهرمانی تیم رخش تالش گیلان به پایان رسید.

این در حالی است که این رقابتها در جدول لیگ ۴ امتیاز برای تیم قهرمان دارد ، میتواند بانوان چوگان باز را برای رسیدن به رده های بالای جدول لیگ کمک کند.

خاطر نشان می سازد ، در پایان این رقابت ها بهترین بازیکن (کتایون جلایی ) بهترین اسب (زاروس از باشگاه رخش تالش ) و بهترین بازیکن آوا مقامی در بخش استعداد یابی و اینده سازان چوگان از سوی کمیته برگزاری انتخاب شدند و به همراه قهرمانان جوایز و احکام خود را از سوی مقامات کشوری و لشکری . خانواده ها و مسولان فدراسیون دریافت کردند.

داوران بازی : آقایان بهزاد عراقی . محمد رضا بهبدی و اسماعیل امامی

گفتنی است علاقمندان زیادی به همراه خانواده چوگان بازان از این بازیها دیدن کردند و شرکت نودل شف هو حامی این رقابت ها بود .