تیم فوتبال چوکای تالش در خانه مقابل پارس جنوبی متوقف شد

به گزارش تالشان نیوز ، تیمهای فوتبال چوکا تالش و پارس‌جنوبی جم در هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور از غروب سه‌شنبه در ورزشگاه پوریای ولی تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه اول این دیدار هر ۲ تیم چوکا و پارس‌جنوبی بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشت که در نهایت این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی مساوی خاتمه یافت.

در نیمه دوم این مسابقه، تیم چوکا تالش به دلیل میزبانی بیشتر بر بازی تسلط داشت به خصوص در دقایق پایانی این دیدار، حملات بیشتری را انجام داد اما در نهایت هیچ‌یک از حملات منجر به گل نشد و بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را سعید رحیمی‌ مقدم با کمکهای داود عروجلو و محمد حیدری برعهده داشتند و سیاوش خالقی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور یافت، ضمن اینکه حسین رسولی بازیکن چوکا تالش در جریان این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

با توجه به نتایج سایر بازیهای هفته پنجم، تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم با کسب این نتیجه مساوی خارج از خانه ۶ امتیازی شد و در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم چوکا نیز با کسب چهار امتیاز در مکان چهاردهم جدول ایستاد.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که تیمهای چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا، نمایندگان استان گیلان در این لیگ هستند.