رییس کل دادگستری گیلان :

توقف ۲۰ ساله ساخت کمربندی تالش ننگ نیست؟

به گزارش تالشان نیوز حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی ، رئیس کل دادگستری گیلان در سفر یک روزه خود به تالش ، پس از بازدید از روند ساخت چند طرح عمرانی در این شهرستان ، در شورای مدیریت و پیشگیری از وقوع جرم تالش که با حضور شورا‌های اسلامی شهر و روستا، دهیاران و آحاد مردم شهرستان تالش در مسجد قاسمیه این شهرستان برگزار شد شرکت کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست گفت: بنا به فرمایش امیرالمؤمنین اگر در مقابل دشنام دشمنان قرار گرفتید، عفت و حقانیت و شرافت خود را حفظ کنید و از دشمن تاثیر منفی نگیرید.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی با اشاره به زراندوزی در مسئولیت به عنوان ننگی بزرگ، افزود: ما به عنوان مسئول وظیفه خدمت داریم و این درحالیست که امروز در اجرای طرح هادی در گیلان مشکلات بزرگی را مشاهده می‌کنیم.

وی با انتقاد از ساخت و ساز‌های بی رویه در مناطق روستایی گیلان ، اضافه کرد: مردم چرا باید هزینه تخلف شما را بدهند؟ امروز بیش از هزار مورد خانه که بدون مجوز در اسالم ساخته شده مشاهده می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در حوزه پسماند با کسی تعارف نداریم، گفت: از نهاد‌های متولی نظیر اداره حفاظت محیط زیست برای اجرای طرح‌های تاثیر گذار در خصوص مدیریت پسماند دعوت شد و متاسفانه تاکنون طرح قابل دفاعی را مشاهده نکردیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی افزود: بنده برای احقاق حقوق شما با قدرت به استان گیلان آمدم نه برای ثروت اندوزی و منفعت طلبی! توقف ۲۰ ساله ساخت کمربندی تالش ننگ نیست؟ ما به پشتوانه حمایت مردم، محکم گام بر می‌داریم و تا مشکل این پل حل نشود دست بردار نخواهم بود.