مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

توزیع شیر رایگان پس از ۶ سال وقفه از تالش آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی گیلان پس از ۶ سال وقفه در یکی از مدارس بخش اسالم تالش آغاز شد.

به گزارش تالشان نیوز ، محمد حسین رمضانی ظهر دوشنبه در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در راستای حمایت از تغذیه مناسب دانش آموزان شیر رایگان در مدارس گیلان توزیع می‌شود.

وی هدف از این کار را تقویت سلامت جسمی و ذهنی دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: در مرحله نخست ۲۰۰ هزار پاکت شیر بین دانش آموزان ابتدایی مناطق روستایی و عشایری شامل در هر ماه توزیع می‌شود.

رمضانی از آغاز شیر رایگان در دبستان دخترانه شهید قلی ارشادی لمر بخش اسالم تالش پس از ۶ سال وقفه خبر داد و اضافه کرد: تغذیه مناسب دانش آموزان از دغدغه‌ی اصلی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه توزیع شیر سبب ایجاد فرهنگ تغذیه مناسب دانش آموزان می‌شود، ادامه داد: با برنامه ریزی هایی که انجام گرفته امکان توزیع رایگان شیر در دو نوبت فعلاً در مدارس ابتدایی روستایی و عشایری گیلان فراهم شده است.

رمضانی ادامه داد: با تفاهم نامه‌ای که با تولید کننده و دانشگاه علوم پزشکی گیلان منعقد کرده‌ایم کنترل و تأیید سلامت و کیفیت شیر مصرفی در مدارس بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و از این جهت جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.